Jumaat, 24 Julai 2015

Beringat sebelum kena

biarpun mesej itu sekadar gurauan,  namun ternyata banyak yang perlu diteliti:
pertama.............penghantar
kedua................penglibatan orang-orang tertentu
ketiga................Jika benar mungkin  banyak mengundang masalah

Demikian MANSOR membayangkan pergelokan dalam Dunia yang Mansor berada saat ini.....
dimana ada tanda-tanda wujud beberapa ketegangan dan bisa membawa kehancuran sebelum
tempoh pengabdian Mansor Semporna.  Beberapa pihak sudah mula menunjukkan tanda-tanda
memberi ISYARAT memulakan rancangan yang terancang mengikut tempoh yang telahpun
hampir kepada sasaran.  Apa sebenarnya agenda mereka.......hanya sekadar menutup pembohongan
yang sebenarnya sebagai satu MATLAMAT PERJUANGAN mengambil kedudukan...yakni
STRATEGI.  Mereka bukan niat membunuh atau menghapus hanya sekadar memusnahkan
segala yang ada.........termasuk EKONOMI>>>>>




"Lalu KAMI utuskan KHALIFAH diantara mereka, agar mereka berwaspada, sedang KHALIFAH KAMI itu banyak menyentuh tentang ayat-ayat KAMI yang diWAHYUkan kepada MUHAMMAD dan diIHLAMkan kembali kepada KHALIFAH KAMI, sesungguhnya KAMI lah yang MAHA MENGATUR atas segala-galanya, kerana KAMI MAHA ARIF dan ADIL, lagi KAMI juga MAHA MENGETAHUI dan MAHA MELIHAT dan MAHA MENDANGAR".

#DHI @DUNIA HARI INI:

Sailila subdullah sailila telah menceritakan dalam facebook mengenai tajuk ini serba sedikit! namun apa yang saudara sailila belum terangkan mengenai maksud "STRATEGI" sebagai rancangan menjatuhkan EKONOMI dunia.  Maka apabila saudara sailila meninggalkan Facebooknya sementara waktu hingga selepas 14 April, 2015 tersirat #everythingrahsia! hanya Kami yang tahu? Tajuk ini Allah Ihlamkan sebagai memberi PERINGATAN bahawa akan sampai satu tanda-tanda ISYARAT kepada DUNIA seperti apa yang berlaku hari ini #COVID19!

TAHUN 2020 TAHUN HURU-HARA:

Tajuk ini telah pun diturunkan pada tanggal 9 Februari, 2020 bersamaan hari AHAD.  Dalam pada itu pada sekitar Bulan Oktober - December, 2019 Khalifah juga telah menerangkan tentang EKONOMI DUNIA akan menerima masalah BESAR!!! dan hari ini #DHI telah jelas EKONOMI DUNIA jatuh mendadak sejak 30 tahun ititu kembali ketahun 1990an? Kerana pada tahun itu Khalifah di ISRA melihat keadaan Dunia apa akan berlaku dari tahun 1990 - 2050? Segalanya Khalifah telah pun tulis segala jalan ceritanya sekali pun kurang JELAS? kerana Allah tidak izin bagi Khalifah menyatakan dengan TERANG-TERANGAN!!! Moga penjelasan ini Dunia/Manusia mampu berfikir lebih MATANG dengan SERIUS sebagai menghadapi hari-hari mendatang dalam Tajuk 99 ACT 17 SEC 20 22 30 Div 25 50 between LAW and HIGH JUMAAT 17/2/17 tiga tahun lalu!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan