Isnin, 20 Julai 2015

THE HOST dengan saya

Mati dan hidup........adalah AIR/////////masih banyak tidak faham atau faham mengapa saya sering membawa cerita mengenai AIR.  Saat ini saya di AIR (udara)......Udara ada kaitan dengan ROH? Pernah nonton filem THE HOST? gambar hanya HIASAN! Ia menceritakan tentang sebuah ROH?


apa yang saya buat ini hampir setiap orang buat.  Jika baik...hasilnya baik....demikian sebaliknya.  Di udara pakar sains menyatakan ada benda kecil dipanggil DOT......bilamana Alam Ghaib menyatakan ROH.....(sebelum buat sesuatu harus tahu (arif) tentang perkataan ROH yang saya sebut.  Tanpa Udara bisa mati.....demikian juga tanpa Water (AIR) juga bisa mati.......itu yang saya sebut Mati dan Hidup adalah AIR.

ROH atau Dot atau Soul merupakan andaian sebuah ILMU dan harus dicapai dengan AKAL....bukan
dengan radar.  Tak guna banyak ilmu jika kurang akal.......hasilnya (salah guna ilmu banyak padah,
banyak daleh).  Sesungguhnya kesempurnaan manusia dicipta oleh ALLAH adalah dengan AKAL....
kemudian ILMU......ketahuilah jika anda pandai guna akal.......pasti anda seperti orang yang berilmu.

Apa itu GHAIB (sesuatu yang tidak kelihatan)...namun jika ALLAH izinkan.......Insyallah.  AIR
2 dalam 1......merupakan kehidupan......tanpa AIR bisa mati.  AIR pertama bisa nampak dan AIR yang kedua tidak bisa dilihat.....namun ianya bisa dirasa tidak seperti nyawa adalah sesuatu yang
lain.......saya tidak mahu membahasakan tentang nyawa kerana tiada izin dari SUARA.  Mungkin
anda kurang pasti lagi mengenai SUARA.......cuba anda tonton filem THE HOST sambil melihat
watak yang dipegang oleh seorang gadis bernama Wanda dengan didalam dirinya ada Melanie.

Situasi ini berlaku pada diri saya......cuma perbedzaam........suara itu adalah percakapan saya......lalu
saya hanya tinggal jasad.  SUARA itu meminjam jasad saya (pelik) dan saya hampir 90% lain......
hingga anak-anak dan isteri saya keliru.  Suara saya berubah menjadi lebih kuat......gaya percakapan
saya banyak perselisihan dengan keluarga........kerana saya hanya banyak bercakap soal mudah...
(umpama mengenai kehidupan dunia dan rezeki.......Agama dan Allah).....saya tidak pernah
memberatkan soal kehidupan......kerana saya takut ianya akan lebih kepada DUNIAWI.

Malangnya saya hanya amat takut apabila saya sentiasa melihat kejadian akan datang.......namun
saya amat kecewa kerana semua kejadian yang diperlihatkan kepada saya........tidak diizinkan
SUARA (saya tidak mampu menmceritakan) kerana Qalam saya terkunci......jika saya tulis jari
saya jadi kaku (seperti kebas AIS).  Demikianlah cerita THE HOST yang saya alami!!!!!!!

1 ulasan:

  1. inilah tajuk yang kalian kurang ambil perhatian hingga Khalifah terpaksa berundur segera atau menutup akaun G+ atau apa sahaja tindakan yang Allah perintahkan.

    BalasPadam