Rabu, 15 Julai 2015

BUKAN DUNIA

Sebagai teman saya bukan membuat komen tentang anda........namun sebagai anda adalah
diri saya........saya mahu anda jaga tingkah laku anda bagi pihak diri saya.......sebab itu jika
saya terlanjur kata.......bukan untuk seorang.......tapi untuk semua orang (satu dunia...malah
termasuk yang masih belum lahir).


Kita lah contoh......yang bakal lahir itu adalah GENERASI
kita.......

Kita tidak mahu mereka seperti kita yang sudah terlalu banyak buat silap.

Saya juga banyak buat silap........keran kesilapan itulah mengajar saya berjalan betul.  Tun Mahathir
pun pernah buat silap.....malah para ULAMA pun pernah buat silap.......tiada seorang pun manusia
tak pernah buat silap.......tapi jangan biarkan kesilapan itu menjadi tauladan pada GENERASI kita.

Saya akui....diri saya mungkin berkata terlalu tegas........ini bukan kehendak saya........segala
perkataan saya.... sampai melalu Ihlam yang perlu saya kejar menulisnya.....Jika tidak saya akan
menjadi orang yang gagal.......saya sudah bilang ini HIDAYAH ALLAH.  Jika saya kata ini Wahyu
............saya sudah jadi munafik........kerana wahyu hanya sampai kepada Rasullah.

Sebab itu saya dianggap gila oleh DOKTOR.......hingga meluluskan bantuan kebajikkan untuk
saya........namun saya tolak........kerana saya orang yang mampu dan bisa buat apa sahaja.  Fahami
lah saya.  Mesej ini dari ALLAH...........manusia berhadapan dengan kiamat.........bukan DUNIA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan