Ahad, 19 Julai 2015

BIAR Kehilangan

Dihujung tajuk ini tersebut ayat: Tunggu & lihat !!!!! (dengan 5 tanda SERU) Peringatan! Apaka lim tanda seru itu? Maka itulah sekian lama dirahsiakan dan telah pun diBONGKAR. Apakah itu? Perkatan T O D A K: Pada tajuk ini ianya bermula dengan (T) Tahayul dan (O) Onar? Tahayul terhadap Covid19 sekali gus menjadi "ONAR" menakut-nakutkan Umat seluruh dunia.


BONGKAR, jangan tak BONGKAR! Nyata betapa MU lupa apa itu maksud #biarlahrahsia kini hampir MU lupa juga akan tajuk ini>>>>


Where to go...................Freedom
What Should be.............Freehand
lalu ku biarkan layu
sedang AIR ada padaku
lalu ku biarkan merangkak
sedang tongkat ada padaku
lalu ku biarkan pergi
sedang aku masih perlu
lalu ku biarkan diri
kehilangan

#DHI @DUNIA HARI INI:

Ku btar layu sedang ada AIR? Ku biar merangkak, sedang ada TONGKAT? Ku bair pergi, sedang aku PERLU? Lalu Ku biarkan diri ini KEHILANGAN! tanggal 19 Julai, 2015.  Dan Hari Ini andai America berkata Kau COW Aku Haqku!!! Begitulah kelibat dirinya DONALD TRUMP!Bahkan America merasa dirinya "BEBAS" melakukan apa jua pada orang lain (Negara lain) lepas itu SUCI TANGAN (Freehand)! #DHI America dilanda Malapetaka #COVID19 paling TERUK! Mengapa? Bagaimana? "Y HOW?"

Kerana Donal;d Trump tidak langsung PEDULI soal Pemanasan GLOBAL? Kerana Trump rasakan America sungguh HEBAT @THE GREATERS! Bagaimana Trump sanggup kehilangan RAKAN @Negara-Negara Sahabat dibuatnya sebagai "MUSUH" umpama CHINA dll sengaja Khalifah tak nak sebut?  Itulah gambaran Allah tentang TAJUK ini dalam Zaman ini pada #DHI! TUNGGU & LIHAT!!!!! PERINGATAN!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan