Jumaat, 7 Julai 2017

HOW OUT QQQ ON LINE ???

How about Qatar Fifa World Cup 2022? Sesungguhnya kehadiran Yajuj dan Majuj ke bumi Qatar melihat betapa sebenarnya ISLAM itu INDAH dan DAMAI? Tidak seperti digambarkan oleh America dan 5 buah Negara membenci Islam? 


QQQ mendepani Covid19 tidak bermaksud Qada Qadar Qalam! dan tidak juga Al-Qiyamah iaitu surah 75 pada Al-Quran yang mempunyai 40 ayat. Dan Surah Al-QAARIAH 11 ayat.


Sebenarnya QQQ yang di IHLAMKAN ALLAH cara mendepani COVID19 berbunyi QALA itu Sifat QALIMUNAL itu Rezeki/nikmat/hasil QALBI itu Kejadian/Asal/Usul.

Kalain masih Ingat bagaimana QQQ suatu waktu dulu bermaksud......."QQQ (Qadak Qadar Qiamah)  All right.? How about QQQ (Qatar Quarrel Query) now they said  everything RIGHT.?  Sesunggunhya, apabila Allah menerangkan tentang QQQ, adalah sebahagian dari Rukun Iman, namun apabila BUMi QATAR bergolak, pertanyaan pertama...Siapakah perancang pemberi IDEA tersebut, sedang Imam YUSUF diiktirafkan oleh Malaysia seorang TOKOH Maahal hijrah. Lalu bagaiimana pula jika Imam Al-Mahdi datang samaada dari INDONESIA atau Malaysia (adakah Negara Arab bisa Terima) sedang setiap Pemimpin Islam yang Bangkit bukan dari kalangan orang kerajaan atau politik akan dianggap sebagai penyokong keganasan....apabila tidak sependapat dengan pihak berkuasa atau kerajaam."
Dunia hari ini, hampir kehilangan setiap pemimpin Islam yang Lantang Bersuara, malah Dr. Zakir Naik pun hampir tersangkut.....?  Apa lagi jika mahu mengaku Imam Al-Mahdi....?  Malah diri KHALIFAH pun jika terus berSUARA LANTANG menegakkan kebenaran (bagi mereka itu bukan benar) hanya mengugat kedudukkan mereka.....entah-entah akan masuk dalam senarai orang-orang yang menyokong pengganas......???  Jika demikian halnya......maka UMAT ISLAM bersedialah masuk dalam JERAT PERANGKAP....?
Namun diakhir kata-kata KHALIFAH.....Nabi Isa akan diturunkan oleh ALLAH sebaik sampai SAAT ITU, sebagai mengatakan bahawa ISLAM ADALAH AGAMA BENAR (ALLAH)....AMIN.

"KHABARKAN KEPADA DUNIA, JIKA MEREKA MAHU BERMAIN POLITIK, JANGAN BERMAIN POLITIK MENGGUNAKAN ISU AGAMA.  SEMANGKIN BANYAK MANUSIA HARI INI, MENYEBUT AGAMA DALAM POLTITK MEREKA SEBAGAI MENARIK SOKONGAN, SEDANG APABILA MEREKA BERADA DIATAS. MEREKA LUPA JANJI-JANJI MEREKA.  MALAH PERBUATAN MEREKA ITU MENGUNDANG KEMURKAAN ALLAH."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan