Ahad, 2 Julai 2017

KAWAN SAHABAT TEMAN SAUDARA

ASSALAM MUALAIKUM WAH RAHMAT TULAHI WAH BARKATU....BISMILLAHI TAWAKALTU LAHHAULAH WALAKUAHTHA ILAHBILAH......AMIN


.
Masih lagi beraya......SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN......KEPADA PARA KAWAN SAHABAT TEMAN DAN SAUDARA, MOGA RAMADAN YANG LEPAS MENJADIKAN DIRI KITA SEMUA BERUBAH MENCARI KEBENARAN DALAM MENERUSKAN KESINAMBUNGAN HIDUP SELANJUTNYA.....MOGA DIPANJANGN USIA DAN DIPERMUDAHAN SEGALA REZEKI.

Adakah Khalifah JAUHARI atau hanya sekadar datang tidak berjemput, pergi tiada berhantar, apa pun demikian Bahasa Mengenal Diri Kita Siapa,,,,,TERIMA KASIH banyak-banyak kepada SEMUA JURUHEBAH RTM (Setia bersama mu dan Mengamit Kenangan) juga kepada DBP kerana menyampaikan pelbagai BAHASA dalam Rancangan GAPURA siaran Radio Klasik.  Khalifah berharap agar SEMUA RAKYAT MALAYSIA dapat membawa MESSAGE kepada DUNIA bahawa BAHASA Malaysia juga tiada kurang HEBATNYA, sama seperti RAKYATNYA seumpama AIR YANG JERNIH. IKANNYA  JINAK.....?

Kawan Sahabat Teman Saudara..........
Walau di BUMI mana kita berada, walau di BENUA mana kita berpijak, walau apa pun BANGSA kita, itu semua bukan HALANGAN untuk kita berKawan berSahabat, berTeman berSaudara, apa lagi jika kita berAGAMA, walau apa pun Agama kita.....kita akan tetap berSAMA dan seIRING meneruskan keHIDUPAN, agar HIDUP dalam Suasana AMAN DAMAI dan HARMONI..lantaran
semua Agama mendidik penganutnya berbuat BAIK, kecuali Agama SESAT.  Moga pertemuan kita KALI ini membawa HASIL yang lebih BAIK dari hari-hari sebelumnya.

SELAMAT HARI RAYA DAN TERIMA KASIH...........

#PHASE2 DUNIA HARI INI:

"STAY AT HOME" itulah Message MY PM mengenai #PKP!!! Maka apa yang hanya menjadi hiburan kepada diri ini tiada lain selain hanya RADIO KLASIK tiada yang KLASIK selagi ada RADIO KLASIK.....Cintaku SATU-SATUNYA!!!!! Rafeah Buang! Dan sekali aku jatuh cinta, cintaku SATU? Nasser Wahab...  kedua-dua penyanyi ini telah pun meninggalkan kita…..Al-Fatihah untuk mereka berdua.  AMIN.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan