Ahad, 24 Januari 2016

AMANAT KU BERDASARKAN IHLAM DARI ALLAH

WARNA DAN TULISAN YANG TAK PERNAH TERBAYANG AKU AKAN BUAT SEPERTI INI<<>>KERANA INILAH PERTAMA KALI SELAMA AKU BERADA BERSAMA_SAMA ANDA.

Walau pun AKU dah hampir tak terdaya lagi nak ulang kali menulis, pendek kata saat ini buat kali
terakhir, percaya atau tidak, INI ADALAH HAKIKAT.

Jangan kata semut ditengah lautan..............Dot udara depan mata pun AKU bisa bilang
jangan kata buruk dilapisan bumi (ke7)......Aku bisa hidu.........Aku bisa nampak
jangan kata Cuaca Hari Esok......................Cuaca 30 Hari bulan FEB, 2016 bisa Aku tahu
jangan kata Aku berguran...........................Gurau Senda KU ada BOKTINYA
jangan kata Aku berkata BENAR...............Lagi Parah jadinya.........kerana pasti BENAR-BENAR 
                                                                     terjadi dan berlaku.
jangan kata Aku cuba dihina.......................Yang terhina itu adalah ALLAH.....Akibanya faham
                                                                     faham saja lah (andai kita seAGAMA)
jangan kata Aku mengalah..........................Undurnya Aku, kerana tidak mahu lebih parah akan 
                                                                     berlaku.
jangan kata Aku DIAM...............................DIAMnya Aku, hanya berdoa melihat apa berlaku.

Oleh itu, undurnya Aku dari UDARA kerana ini adalah DAJJAL........yang bersamanya adalah Yajuj dan Majuj, ,namun jangan salah faham...........jika anda bijak menggunakan, anda adalah pembunuh DAJJAL dan anda adalah pejuang para TABIIN, demikian juga pada TELEFON.  Aku sendiri tidak
memiliki telefon, dan sama sekali tidak terfikir untuk memiliki telefon.  Sebab itu, selama mana kita
berada didepan komputer atau memegang telefon selama itu kita jadi asyik (kecuali bagi mereka yang
menghargai WAKTU ).

Untuk makluman semua.......bersihkan hati kamu dengan zikirulah, moga kamu tidak mudah terperdaya, sebagaimana yang Aku alami (jika Aku tidak dilindungi oleh ZIKIR IMAN, sepanjang
hari Aku hanya duduk depan komputer).  Sebab itu Aku lebih rela berundur, dan jumpa kalian hanya
di Dunia Nyata (berdepan mata) supaya tiada rasa sakit hati dan rasa terkilan.

Harus juga kamu semua fahami........sesorang yang berdiam diri itu, bukan bererti kalah, malah orang
itu menyimpan pelbagai RAHSIA yang bisa mengalah orang yang PANDAI BUAT SIBUK (bising
sana sini hanya dengan SUARA KOSONG).  Jadi jangan lah kalian beranggapan yang bukan-bukan, jesteru apa yang Aku lakukan hari-hari kelmarin hanyalah sebagai mencari pengalaman Hidup di DUNIA MAYA (UDARA).  Namun dalam BLOG INI SEMUA TAJUK ADALAH IHLAM DARI ALLAH (bukan sepertimana diluar sana).

Andai Allah izinkan Aku berada disini (menulis BLOG) mungkin hanya setakat disini, tapi tidak mungkin lagi berlaku diluar sana (bukan pula maksud ku diDunia Nyata). sekali pun apa yang Aku
tulis akan dibaca diluar sana.  DISINI (yakni apa-apa sahaja yang Aku tulis yang punya tajuk adalah
SAHIH 100%).  Bacalah sebaik mungkin, kerana ini adalah AMANAT.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan