Selasa, 5 Januari 2016

MARIFAH SOLAT ASAR

Apa sebenarnya berlaku antara Malaysia dengan Arab Saudi semenjak Lawatan Anwar Ibrahim menjadi ISU Hangat dibualkan oleh Media Antarabangsa dan Malaysia sendiri sehingga mencetus DELIMA BAHARU dalam Arena Politik Negara?

Apakah KeJAHILan yang cuba ditonjolkan oleh Pemimpin Arab Saudi dengan Malaysia sehingga tidak melayan tetamu? Dimana silapnya? Adakah Kedutaan Malaysia di Arab Saudi atau Kedutaan Arab Saudi di Malaysia?


Tercetusnya komplik di Bumi Arab,  America terlalu pantas banguan melahirkan rasa kebimbangan, aku amat hairan kenapa America sentiasa bimbang jika Bumi Arab bergelora...........?


Apakah benar America bimbang atau................?  Pemimpin Bumi Arab juga, selalu mengguna pakai IDEA America dari merujuk kepada OIC.......yang lebih AFDAL menyelesaikan BUMI ISLAM.........
berfaktakan Hukam dan Perintah Islam (yakni Allah).  Selama-mana Bumi Arab menyembah AMERICA selama itulah Bumi Arab sentiasa Bergelut dengan masalah (komplik)...bermula dengan
penempatan Yahudi yang dibawa oleh IS.......Real.  Marifah Asar ada Ceritanya........................soon.!!

Soon........bermaksud.......tidak perlu diceritakan, kerana MASA akan menceritakan segala-galanya
setiap hari.........bagaimana Bumi Arab dan Islam..........??????.  Mujur ada KABAH.

"Allah sering menggunakan Solat  ASAR sebagai menurunkan IHLAM, agar mudah bagi Engkau mencari FAKTAnya bilamana Engkau perlu.  Lalu Allah menyimpan pelbagai RAHSIA didalanya yang menyamai angka-angka yang WAJIB Engkau ketahui.  Umpama berapa Negara Arab yang telah dikacau-bilaukan oleh AMERICA.  Maka tentu ada Angkanya, dan angka itu telah pun Engkau Perolehi Faktanya, yang akhirnya tidak akan menemui kata NOKTAH."

"Allah detik ini berkata "telah Senat America memutuskan akan melindungi ISREAL" bahkan Allah telah buktikan mengenainya pada tajuk ini, mengapa Bumi Arab bergelut dengan masalah, bahkan Kes Jamal Khashoggi masih belum semporna sepenuhnya, malah nama Mahkota Salman menjadi pertaruhan America memerangkap Arab Saudi dalam Isu Bumi Palstine dan akan menjadi kemuncak Isu Baitulmuqqadis".

Tiada ulasan:

Catat Ulasan