Jumaat, 17 Februari 2017

99 ACT 17 SEC 20 22 30 DIV 25 50 between LAW and HIGH

99% ......Y not 100%.......SCIENTIFIC not request......(x + y = xy) 20 ent.stn. lock.

"Khabarkan kepada Dunia dan Manusia,  Ilmu manusia dan Dunia amat mudah bagi Engkau mengetahui, namun manusia dan Dunia, sama sesekali tidak akan mengetahui Ilmu Allah, lalu ALLAH (yakni berikan kepada Engkau Bayangan Angka, yang Dunia dan Manusia sebut sebagai FORMULA)  memberi CONTOH diatas sebagai permulaan."

Act 17 mengatakan kepada Engkau akan tarikh ini, sebagai petunjuk yang Allah telah tetapkan mengambil sempena angka 2 (2x 2y 17) =20(xy) 22  25  ent. 30 50  DIV LOCK.




"Katakan kepada Dunia dan Manusia, kenapa payah sangat Manusia mahu tahu Black Hole dan mengapa pelik sangat kepada Manusia tentang Bermuda Triangle.  Lalu ALLAH berikan kepada Engkau FORMULA (yang Manusia guna pakai), namun bagi ALLAH itu KOQ demikian Allah memaklumkan kepada Engkau terlebih Awal.  KOQ telah Allah sempornakan ke atas ENGKAU lebih dari 550 (yakni disebut sebagai 5  55  555  0000000) itu juga KOQ yang Manusia tak pernah tahu, tanpa IZIN ALLAH."

SEC 20  22  30.....dibuang oleh ALLAH 2 angka lalu tinggal 0.   Maka manusia masih belum juga tahu akan Rahsianya.....mengapa Allah datang menurunkan Ihlam hanya selepas Solat Asar.....lalu saat Engkau sebelum menulis........Allah bunyikan dua petir kecil......lalu disertai hujan seketia (hanya terjadi dikawasan ANA sedang menulis atau mungkin sekitar KK CITY),

"Khabarkan kepada Dunia dan Manusia, jangan lah mereka terus-menerus merasa selesa dengan ciptaan Mereka.  Selain hanya membohongi dan melalai diri mereka sendiri.  Bila mereka jadi lalai dan tertipu dengan ciptaan mereka, lalu mereka menjadi ZALIM dan HILANG perasaan KASIH SAYANG diantara mereka.  Begitu Allah melalaikan mereka dengan ciptaan mereka.  
Lalu Allah gambarkan sebagai 2 angka hilang tinggal 0."

DIV 25  50  between LAW (LOW not true) and HIGH (HAQ is true), lalu Manusia dan Dunia bagaikan rasa tersentak dari lamunan,  membayangkan masa Depan mereka dan mengenangkan masa Lampau mereka.

"Katakan kepada Manusia, mengapa Allah patut bertanya apa itu DIV 25  50,  sedang itu hanya sekadar angka yang dibahagi dengan 2, lalu terpisah.  Maka berkata ALLAH itulah FORMULA sebagai Engkau sebut KOQ.  Maka, apakah gunanya KOQ itu bagi ENGKAU, memang sangat berguna, tapi mungkin manusia tak mahu tahu hal demikian kerana tak berguna,  Maka ALLAH bertanya,  jika Engkau juga Manusia, sedang mereka juga Manusia,, mengapa pula tak berguna pada mereka.  Demikianlah Allah memberi kepada mereka peluang (yakni berTAUBAT)/"


Tiada ulasan:

Catat Ulasan