Rabu, 15 Februari 2017

IHLAM ASAR.......SUARA DARI KIBLAT (II)

TERBAHARU: Suatu masa dulu Khalifah diIHLAMKAN tajuk ini, lalu dikongsikan oleh Suang Parai....seperti dlm gambar

Tajuk ini menceritakan segala punca tentang kemunculan Al-Mahdi.  Suang Parai adalah sahabat kepada Khalifah.

WALTAKUN MINKUM UMATUN.................WAH ILAH IKA UMUL MUPLIUN.....3:104

"ketahuilah oleh kamu (Hai manusia), hanya dengan bersatu (berkumpul yakni berpersatuan) 
kamu bisa mencapai keJAYAan.  Dan haruslah kamu bersama, melakukan kebajikan, dan menyeru kepada kebaikan, serta mencegah keMUNGKARan."

Kumpulan dalam Islam telah lama wujud,  namun apabila IRAQ diserang, telah wujud pelbagai kumpulan yang begitu TANGKAS, BERANI, dan SANGGUP buat apa sahaja.  Kerana mereka (yakni yang membenci ISLAM) menyangka di BUMI IRAQ akan bangkit Al-Mahdi...lalu mana-mana kumpulan yang BERANI menentang AGENDA mereka, akan sedaya upayah dihancurkan.

Afghanistan (Taliban) Iraq (Osama Ben laden) Syria (Ikhwan Muslimin) dan banyak lagi,  termasuk di Indonesia (Naqsabandiyah) Malaysia (Al-Arkam).......lalu semua ini di kategorikan sebagai SESAT.  Kita bisa terima, bilamana, perjuangan mereka melebihi BATAS......sebab itu, bilamana, sesorang diberi HIDAYAH oleh ALLAH...jangan sampai melebih BATAS.......sampai mengakui NABI dan Imam Al-Mahdi.  Maka dalam Hal ini mereka (yakni yang membenci Islam senang hati).

JESTERU itu,  ANA ingatkan kepada yang merasa diri mereka tersangan ARIF atau berkuasa atau mempunyai Ramai Pengikut.....selalu-selalulah MUASABAH DIRI......jangan HAL sikit nak cari GADUH......cabar-mencabar.....sedang ILMU hanya bagi Allah melihatnya sekadar sebutir PASIR.

KEANGKUHAN PARA PEMIMPIN ISLAM YANG MENYIFATKAN HANYA DIA TERBAIK DIKALANGAN TERBAIK......APA YANG MEMBUAT ANDA YAKIN BENAR.....APA YANG LUAR BIASA ALLAH ANUGERAHKAN KEPADA ANDA......PANGKAT, HARTA BENDA, ISTERI MUDA CANTIK JELITA, RUMAH BESAR, KERETA MEWAH DLL.....maka mereka (yang membenci ISLAM mengambil peluang memperok-perandahkan kamu, hingga saling tidak mempercayai, lalu berpecah belah).  Demikian, segalanya bermula di BUMI IRAQ.....kerana rata-rata negeri Arab ketika itu bersekutu dengan AMERICA menghancurkan IRAQ (gara-gara PROPAGANDA SENJATA KIAMIA).

Begitulah sebenarnya mereka mencari RUANG san PElUANG, mana-mana NEGARA yang diceritkan dalam Al-Quran, manandakan bila berlaku sesuatu, adalah PETANDA AKHIR ZAMAN.....akhirnya penganut ISLAM hantya fikit tentang KIAMAT.....tanpa berjuang untuk menyusun hidup lebih PRODUKTIVITI dan bersaing dalam sudut EKONOMI.......yang akhirnya DUNIA hari ini telah berhadapan DENGAN PERANG EKONOMI.......bagaimana EKONOMI NEGARA ISLAM.....???

"khabarkan kepada dunia dan manusia,  KIAMAT adalah ILMU ALLAH, dan Al-Mahdi adalah juga Anugerah Allah bagi memimpin Umat Islam yang berpecah belah.....tidak semestinya, ENGKAU, malah telah juga ENGKAU memberitahu akan manusia, bahawa Al=-Mahdi itu lahir tahun 2000an....apakah manusia masih belum mengerti."

"Lalu Engkau ceritakan kepada mereka, tentang tahun 2020, 2022, 2030 DIV. 2025  2050.  Mengapa manusia masih belum percaya (yakni YAKIN).






Tiada ulasan:

Catat Ulasan