Selasa, 7 Februari 2017

SIAPAKAH MANSOR ITU.....?

MANSOR DIAWAL CERITA BLOG INI ADALAH ANA.....DAN ANA ADALAH MANSOR.....MANSOR BERADA DIALAM GHAIB (gambar hanya sebagai Hiasan cuma)?


......DAN ANA BERADA DIALAM NYATA.....JIKA ADA MANUSIA BERKATA-KATA DENGAN ROHNYA.....ITU PERKARA MUSTAHIL.....JIKA ADA MANUSIA MENGAKUI HIDUPNYA DUA ALAM (GHAIB DAN NYATA) MASIH ADA LOGIKNYA.....BAGI YANG MENGETAHUI.  MAKA SIAPAKAH MANSOR.....SIFATNYA GHAIB......NAMUN NYATA PADA PENGLIHATAN ANA.

"Khabarkan kepada Manusia bagaimana Allah itu, Maha Pencipta diluar kemampuan akal fikiran manusia.  Jika manusia merasa takut pada Allah, maka belajarlah mereka mengenali siapakah ENGKAU sebenarnya......bukan mengada-ngadakan cerita."

"Hari ini manusia berhadapan dengan SUASANA hidup yang manusia belum pernah dengar,  jika ada pun manusia hanya membacanya dalam Surah Al-Khafi.  Sebagaimana Allah mencipta Nabi Allah Isa......berkata-kata masih dalam BUAIAN....Surah Maryam ayat 30 - 31.  Lalu adakah ciptaan kamu ada dalam Al-Quran.......carilah mana-mana surah ayat 1.  Demikian Allah itu memberi petunjuk kepada manusia agar jangan terus-menerus jadi INGKAR.  Satu huruf dalam Al-Quran pun manusia tidak terdaya memberi maksud akan apakah HASIL dan HISABnya."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan