Selasa, 7 Februari 2017

NAK CARI KEDAMAIAN DAN KETENANGAN

"Khabarkan kepada Dunia dan Manusia,  Dunia dan Manusia sama sekali tidak akan merasa kedamaian dan ketenangan selagi, dan selama mana Dunia dan Manusia membenci ISLAM".


"Khabarkan juga kepada Manusia dan Dunia, Islam adalah Agama Allah, membenci ISLAM sama seperti Manusia dan Dunia membenci ALLAH.  Bagaimana Manusia dan Dunia merasa DAMAI dan TENANG,  jika Manusia dan Dunia membenci dan memusuhi ISLAM."

"LIHAT.....adakah Manusia dan Dunia tidak terasa Aman, Damai dan Tenang, jika manusia dan Dunia membiarkan sahaja Islam dan Penganutnya bebas dengan cara mereka mengikut Al-Quran.  Malah Allah juga akan membinasakan mereka (yakni yang melanggar perintah Allah) walaupun mereka dikalangan orang-orang Islam.  Kenapa pula Manusia dan Dunia memandai-mandai, sedang mereka tak pernah tahu sesiapa yang sebenarnya bersalah, dikalangan manusia,  Allah yang lebih dan Maha Mengetahui."

"LIHAT.....mana-mana NEGARA dan Manusia didunia ini yang tak mahu perduli apa Islam dan Penganutnya sedang buat,  adakah Negara itu Damai dan Tenang.  SUDAH PASTI.  Berbanding dengan NEGARA dan Manusia yang membenci Islam dan penganutnya."

"Khabarkan juga, kepada Dunia dan Manusia,  berapa NEGARA sahaja yang membenci dan memusuhi Islam dan Penganutnya, begitu juga dengan Manusia.,  Maka Negara ini sama sekali tidak akan merasa Damai dan Tenang, demikian juga manusia yang berbuat demikian."

"Makanya,  jika Dunia dan Manusia mahu menCARI KEDAMAIAN DAN KETENANGAN, BERHENTILAH DUNIA DAN MANUSIA MEMBENCI ISLAM DAN PENGANUTNYA,  BARU
LAH DUNIA DAN MANUSIA MERASA DAMAI DAN TENANG."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan