Ahad, 5 Februari 2017

APA ADA PADA API DAN APA ADA PADA AIR

SEKELUMIT KATA ANA SENTUH SEDIKIT 1.1.90 US 90 ATT IRAQ 1990 - 2020 ENTER (NOT TO TYPE) smoke on the water, fire in the sky.

                                                   (gambar sekadar Hiasan)

Topic API semestinya walaupun belum terkupas langsung, namun telah PASTI ramai yang sudah ngerti. Cuma tercelah sedikit apabila gangguan IHLAM ALLAH tersekat dengan AIR, tak kira dua dalam satu atau asingkan.

Perumpamaan mengatakan tak kan mungkin AIR dan Minyak (API) bisa bercantum (diadun atau digaul sebati).  AIR biasa diumpamakan sebagai SEJUK, API pula semamangnya PANAS, namun Air yang di masak dengan API bisa juga jadi PANAS.  Makanya disini ANA memilih untuk tidak mahu memberi pendapat, BIAR ALLAH sendiri mendatangkan IHLAM......kita tunggu..!!!

"khabarkan kepada manusia, sambil bertanya....Adakah Bumi Iraq itu, atau Bumi Syria itu tercatit dalam Kitab Allah (Allah engah mahu menyebut akan namaNYA),  lalu siapakah dalang disebalik CERITA (ISU) TERCIPTA ANTARA KEDUA-DUA NEGARA HARI INI DAN JUGA TANPA BERAKHIR HINGGA (ALLAH JUGA TIDAK MENYENTUH KETETEPAN WAKTU) MEREKA TIADA PENGETAHUAN MENGENAINYA.".

"Demikian apabila API telah menyalah, lalu manusia tiada AIR (bumi sedang TANDUS) menyiramkanNYA, patutkah manusia terus mencari helah, lalu cipta SLOGAN BARU berbunyi (TERORIST) atau Pengganas.  Kenapa manusia tidak bertanya pada diri mereka,  sebelum Bumi IRAQ ternoda, sudahkan ada TERORIST."

"Lalu tanya pada MANUSIA.....mana AIR mereka,  kenapa manusia ketiadaan AIR, apakah manusia hanya mahu API sahaja, lalu manusia langsung TIADA AIR,  sebenarnya ada AIR,  mereka ada API....manusia guna AIR (Udara) mencipta API baru......membakar BUMI membinasakan DUNIA, itulah AIR mereka, sedang AIR (WATER) mereka langsung tidak punya.  Manusia juga ada API berganti API (wang atau DOLLAR),  untuk apa, untuk mendapatkan AIR (JET PEJUANG atau PELURU BERPANDU) maka semuanya sekadar API,  mana AIRnya (WATER) yang manusia langsung tak mahu peduli."

"Katakan kepada manusia, mana mungkin manusia ada ilmu AIR (kecuali H2O), selain dari itu apa yang manusia tahu mengenai AIR, kecuali UDARA tempat manusia mencipta MAKLUMAT dan menererbangkan Pesawat dan JET yang manusia cipta.....pun semua itu atas IZIN ALLAH."

"Khabarkan juga, bahawa API itu sama dengan KEMARAU (El-NINO), lalu apakah Dunia bersedia menghadapiNYA.  Sedang hari ini (El-NINA katakan, tapi bukan El-Nina, itu semua khabar kepada manusia akan sebagai PETANDA kemurkaan Allah).  Maka tiada siapa pun (Ilmu Teknologi mereka menghalang akan berlaku seperti apa yang telah manusia saksikan selama Engkau menulis dalam BLOG ini...Tanggal 21.10.2014)."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan