Isnin, 4 November 2019

ISYARAT DUA TAJUK.....!!

SEDUTAN PERASAAN:

Tajuk ini lebih kurang banyak RAHSIA ALLAH TERSEMBUNYI mengenai tahun 2020, namun Khalifah diizinkan Allah hanya memberi sedikit sahaja kupasan mengenainya (Tajuk ini) Tahun 2020 adalah WAWASAN Tun Mahaktir PMke4 dan hari ini pula masih lagi Tun Mahathir PMke7? Apakah WAWASAN 2020 itu tercapai? YA! kerana itu WAWASAN Tun Mahathir nak jadi Perdana Menteri Malaysia hingga 2020.  Namun nak maju itu hanya SINDIRAN!!! Maka maklumlah wahai Rakyat Malaysia bahawa kamu tertipu oleh Tun Mahathir??? Cerita Pertama tahun 2020???

Cerita Kedua tahun 2020 adalah RAHSIA bermulanya SENGKETA dimana-mana melanda KEHIDUPAN & KEMANUSIAN yakni MALAPETAKA & BENCANA serta AZAB & KEMURKAAN ALLAH bukan kebangkitan Al-Mahdi atau Dunia mahu KIAMAT!!!  Namun dikhabarkan serata dunia??? Konon Al-Mahdi akan dibaaitkan di depan Baitullah pada tahun 2020 dan KIAMAT akan  mula berlaku tahun 2022???  Khalifah tidak mahu BERSUBAHAT dalam hal ini!!! Tiada pun KENYATAAN KHALIFAH mengenai hal ini, kecuali mengatakan tahun 2000an Al-Mahdi telah lahir dan KIAMAT akan berlaku sekitar tahun 2030 - 2050???



NO WANT TO BE A LOSER:

Pada tajuk ini Khalifah telah sentuhkan pada Tajuk 4 Tepas Dunia?! kerana TEKNOLOGI & DONALD TRUMP serta TUN MAHATHIR adalah musuh Khalifah atas Perintah Allah, kerana tersembunyi sesuatu RAHSIA yang Khalifah melihatnya pada ISRA tahun 1990.  Pada tahun 1990 Khalifah dipertontonkan oleh Allah segala Musuh ALLAH dan AZAB-AZAB akan diturunkan diBUMI pada tahun 2020 Khalifah melihat Tun Mahatir sebahgai PM lalu mengatakannya/menyampaikan berita itu pada tahun 2016 pada satu tajuk *sila cari sendiri dalam blog ini?? kerana Allah tidak izin bagi Khalifah mengulainya lagi?? seperti juga Khalifah pernah sentuh pada tajuk Jomo Sama dan Akhir Zaman.  Kerana itu Khalifah telah Khabarkan bahawa BN akan kalah dan Tun Mahathir akan menjadi PM sehingga tahun 2020, jika Tun Mahathir enggan mahu berundur, maka MALAPETAKA  AMAT BESAR akan TERJADI pada tahun itu...??? AMARAN!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan