Rabu, 6 November 2019

SURAH ALI-IMRAN AYAT 104!!!

Telah jelas di dalam AL-QURAN bahawa tidak akan "BERJAYA" atau "MENANG" bagi sesorang MANUSIA atau apa-apa juga KEHIDUPAN dengan hanya seorang DIRI (gambar hanya cuma HIASAN)


melainkan mereka BERKUMPUL dalam satu kumpulan!!! Dan kumpulan itu hendaklah semestinya BESAR dan terus MEMBESAR bukan BERPECAH-BELAH!!!


Apa yang memecah-belah KEHIDUPAN hari ini bukan jua kerana AGAMA atau BANGSA tapi lebih kepada PROPAGANDA POLITIK? EKONOMI? KUASA? Sedang Bangsa dan Agama tetap menyatukan kehidupan!!! BUKTInya selagi ada PERKAHWINAN selagi ada PEREMPUAN mengandung!!! Bagaimana pula mahu KIAMAT sedang dimana-mana PEREMPUAN masih lagi mengandung???

Apakah tiada tahun lain selain hanya 1441H bahawa 15 Ramadhan itu jatuhnya pada Hari Jumaat??? Bagaimana tahun selepas 1441H dari 1442H-1500H tidak akan ada terjadi 15 Ramadhan itu jatuh hari Jumaat??? Bagaimana 1450H maknanya 9 tahun dari sekarang???

Oleh itu marilah kita saling menyeru melakukan kebaikan, menyeru melakukan kebajikan dan mencegah melakukan kemungkaran, necaya kita akan mendapat kemenangan.....yakinlah Allah itu Maha Pengasih dan Maha Penyayang!!! jangan kita menjadi KUFUR hanya sekadar mengharap Al-Mahdi dan datangnya HARI KIAMAT!!!

1 ulasan:

  1. Depo 20ribu bisa menang puluhan juta rupiah
    mampir di website ternama I O N Q Q
    paling diminati di Indonesia,
    di sini kami menyediakan 5 permainan dalam 1 aplikasi
    ~bandar poker
    ~bandar-q
    ~domino99
    ~poker
    ~bandar66
    segera daftar dan bergabung bersama kami.Smile
    Whatshapp : +85515373217

    BalasPadam