Khamis, 21 November 2019

#MENGAPA KAMI BANYAK BERBICARA?

KAMI (Khalifah, Merah-Merah dan Sailila Subdullah Sailila) itulah KAMI!!! Adakala Kami pernah bertiga sekali gus di Alam Maya!!! Namun Allah telah ubah hanya dua orang sahaja diantara Kami berada di Alam Maya dalam satu masa.  Tapi hanya seorang sahaja diantara dua orang itu yang dibenarkan bercakap banyak?? Sementara seorang hanya menyampok sekali sekala??? (gambar>>>Kami hanya bersimbolkan burung helang terbang tinggi)>>>>>


Malam ini Khalifah atas IZIN ALLAH memberi KHABAR bahawa ada satu masa KAMI bertiga akan TERUS DIAM untuk tempoh yang agak lama (tidak diketahui berapa lama)?  Pada ketika KAMI tiada seoarng pun lagi berada di ALAM MAYA??? Adalah pada ketika itu situasi akan lebih PARAH!!! dimana pelbagai malapetaka dan bencana akan berlaku/terjadi.

Maka kamu tak perlu risau? kerana ketika ini ada diantara Kami masih berbicara banyak setiap hari, namun keadaan itu beransur-ansur kurang hari demi hari hingga terus LENYAP (dimana KAMI tiada seorang pun lagi melayari ALAM MAYA termasuk BLOG TIKO-TIKO 2.  Jika hari-hari yang lalu Sailila Subdullah Sailila banyak buat bising sebagai mengganti tempat MERAH??? tapi keadaan itu tidak akan KEKAL lama? Apa yang Kami lakukan semata-mata atas PERINTAH ALLAH!!!

INGAT!!! Jika pada masa itu Kami tiada seoarng pun lagi bercakap atau memberi sebarang KENYATAAN!!! di ALAM MAYA samaada melalui FB atau BLOG ternyata kamu kenalah bersiap sedialah berhadapan dengan KEMURKAAN ALLAH!!!

Kamu mungkin telah BOSAN dengan pelbagai COLETEH KAMI??? Usah bimbang!!! kerana KAMI tetap akan menghilang dan SENYAP hingga tiada KHABAR BERITA lagi yang kamu dapat tahu dari SUARA KAMI!!! Sekian dan Harap Maklum!!!

1 ulasan:

  1. ayo segera bergabung dengan kami hanya dengan minimal deposit 20.000
    dapatkan bonus rollingan dana refferal ditunggu apa lagi
    segera bergabung dengan kami di i*o*n*n*q*q

    BalasPadam