Sabtu, 16 November 2019

FINAL MISSION #misiterakhir

Siapa pun tidak SEDAR bagaimana Tun Mahathir bermain Politik ALA-CATUR menjatuhkan lawannya dengan memasang Perangkap KUDA?

BUBAR PARLIMEN: Percaturan diluar jangka.....? Beginilah tulisan terakhir penutup bicara dalam tajuk ini, dan hari ini berlaku pula situasi sebegini>>>KPN Vs Menteri Dalam Negeri?


Dan PEJUANG pula tiba-tiba bersuara...."MEMBUAT BANTAHAN" pertukaran KPN mempunyai unsur-unsur CAMPUR TANGAN POLITIK" kata Tun Mahathir.  Begitu Khalifah merencanakan kalimat tambahan terkini pada tajuk ini.

Khalifah terbangun dari tidur apabila didatangi oleh SUARA meminta Khalifah bangun dan menulis IHLAM ALLAH yang akan diturunkan.  Suara itu meminta Khalifah menunaikan Solat Sunat Tahajud sebanyak 8 raakat.  Lepas itu menulis akan Ihlam Allah bertajuk>>>>>>

FINAL MISSION #misiterakhir:

Selepas keputusan PRK P165 diperolehi dengan BN memenangi mendapat majoriti besar melebihi 15 ribu, ternyata kedudukan Tun Mahathir semakin GOYAH? Maka Allah pun menurunkan IHLAM INI>>>>>>>>>



Samaada Tun Mahathir nak serah jawatan PM kepada Anwar Ibrahim atau hendak "BUBAR" Parlimen segala keputusan terserah kepada Tun Mahathir.  Apapun akan tetap juga terjadi DUKA-LARA kepada PPBM kerana PPBM hanya bergantung kepada jawatan Tun Mahathir tempat berpaut.  Tanpa Tun Mahathir sebagai PM, PPBM kini hanya sebagai sebuah parti "KITAR SEMULA" dari UMNO? kerana kebanyakkan Ahli PPBM berasal dari Parti UMNO?

ANWAR IBRAHIM PERDANA MENTERI:

Kiranya Tun Mahathir serahkan jawatan PM kepada ANWAR dengan bersyarat agar Muhyyidin Yassin dilantik sebagai TPM? andai ANWAR setuju sekali pun? mungkin DAP akan mendesak ANWAR memilih wakil DAP mengisi Jawatan Menteri Dalam Negeri atau meninta Jawatan Menteri Ekonomi diberi kepada wakil DAP?  Maka ini akan menjadikan keadaan semakin DUKA LARA!!!  Apa-apapun akan pasti banyak situasi yang "TEGANG" sebaik ANWAR menjadi PM kerana DAP akan senintasa memohon Jawatan Menteri yang PENTING kepada wakil DAP? kerana PPBM selepas TEWAS PRKP165 telah kehilangan "KEPERCAYAAN" daripada PH & RAKYAT???  Apa tak lagi kebanyakkan YB-YB dari UMNO masuk PPBM tanpa RESTU dari DAP & PKR? maka mereka ini tidak akan sama sekali mendapat sebarang jawatan??? juga YB YB dari UMNO yang melompat masuk PPBM sememangnya tidak mendapat sebarang kepercayaan daripada ANWAR??? atas sikap DENDAM atau setidak-tidaknya ANWAR akan pasti bertindak BALAS sebab KUASA MUTLAK ditangan ANWAR jika tika itu Tun Mahathir serahkan Jawatan PERDANA MENTERI.

BUBAR PARLIMEN:

Jika ini Tun Mahathir mahu lakukan "BUBAR"? hendak lah dilakukan sebelum atau selepas 9 Mei, 2020 atau selepas Bulan Ramadhan 1441H?  Jika tidak besar kemungkinan akan tercetus cara lain seumpama "RAMPASAN KUASA" atau "PERCATURAN" diluar jangka???!

1 ulasan:

  1. ayo segera bergabung dengan kami hanya dengan minimal deposit 20.000
    dapatkan bonus rollingan dana refferal ditunggu apa lagi
    segera bergabung dengan kami di i*o*n*n*q*q

    BalasPadam