Sabtu, 3 Oktober 2015

Lambaran Terakhir--------------untuk sama-sama kita tatapi.....?

Ku sisip warkah ini sebagai warkah terakhir diIHLAMKAN ALLAH tanggal 4/10/2015.


Sayangku..........
Sekali pun kamu benci.......namun aku tetap menyayangi kamu, kerana esok engah pasti apa terjadi,
sekali pun kamu engah.......namun aku terus mengharap, agar Allah membuka pintu hati kamu,
sekali pun engkau berubah.....namun aku engah bisa, mencari pengganti kamu, biar apapun terjadi,

Sayangku..............
ingatlah aku...........selama engkau masih menyayangi aku, tapi janganlah engkau membuat dia seperti
                               mana engkau membuat aku.  Nantinya sayang, jika aku pergi dulu sebelum mu, aku hanya mahu kau ingat namaku bukan ingat akan daku.

Sayangku........
pesanku hanya satu...........andai engkau tidak mahu juga ingat namaku, namun ingatlah akan ALLAH
                                          kerana Allah itu menemukan aku dengan mu, lalu kita bersatu.  Jika bisa
ku pohon pada Allah, akan satukan kita semula disana nanti.

Pada NYA............sekalipun kita tidak ketemu, aku harap kenali wajahmu disana nanti,
Untuk NYA..........rinduku setengah mati,
Buat NYA............jika sedih.....pegang TASBIH.  Jika rindu......bawa TASBIH.  Jika asyik......hitung
                             TASBIH.............moga selamat sepanjang hari.  Namun wajahmu akan sentiasa
                             dihati (bagai bayang-bayang).

"LALU ALLAH pun bertanya,  kepada siapakah Engkau tulis warkah ini, melainkan kepada seseorang yang hanya mahu mengerti siapa Engkau disisi ALLAH. selain itu tiada siapa yang mahu mengerti untuk siapa warkah ini diUTUS dan diIHLAMkan oleh ALLAH."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan