Sabtu, 3 Oktober 2015

Luah Rasa Pusingan Ketiga

Nak tengok Gereja dan Surau atau Masjid.  Semua orang nampak.  Tiap Jumaat banyak sedekah, tapi duit tak ada, tiap tahun ada ZAKAT, tapi duit melarat entah kemana (maaf bukan semua), kerana tak
semualah, yang  membuat Islam rosak binasa,,,,,dah tu pakai Jubah pula.  Dah tu cakap depan
kita bukan main bijak, dengan Solat lima Waktu penuh.......kenapa masih buat mungkar. Aku paling
takut kerana nila setitik ini membuat rosak seluruh baju (yakni jubah atau baju yang mengambar siri
siri Islam), macam pakai Hijab, tapi cakap macam tak ada Ilmu (pendidikan ) Islam......sampai ada
pernah aku dengar............nama saja pakai tudung, tapi perangai macam syaitan.  Ini yang aku tak suka dengar. apa lagi kalau yang bercakap itu bukan seagama dengan aku.  Aku tak pernah takut
dibenci atau dipulau. kerana Allah memerintahkan aku menegakan KEBENARAN...kalau nak SHOT
pun tak apa..............kerana MATI MEMANG PASTI.......I am always ready, kerana aku sentiasa
bersedia untuk mati, ALLAH cabar aku menegakan KEBENARAN, kerana tugas menegakan
KEBENARAN bukan perkara mudah.  Apa lagi jika DUNIA ini masih amat besar bagi mereka.
Let say.......jika Tun Mahathir Benar..............teruskan
let say.........jika Najib pun Benar....................teruskan
Aku tak nak komen, cuma yang jadi mangsa,......Bangsa, Agama dan Negara, gara-gara hanya
dua orang.  Ini yang aku maksudkan nila setitik, bukan setakat itu sahaja, banyak lagi, tak terhitung
jumlahnya. titik panasnya dah beribu-ribu.  Mana tak panas.......berJEREBUlah LANTARAN KENA KIPAS/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan