Jumaat, 30 Oktober 2015

TIADA PERSAUDARAAN kah diantara kita...................?

Hari ini Melayu dan UMNO, sebelum itu Islam dan PAS, kemudian pula DAP dan PAS, seterusnya PKR dan AMANAH.  Siapa semua orang-orang ini.....(melainkan orang-orang yang kecewa) tak puas hati.


Sebentar kemudian muncul Mahathir dengan timbalannya Muhyidin dan Naib Priseden
Shafie Afdal (yang kawasannya sentiasa dalam perintah berkurung).  Siapa lagi semua ini (melainkan
rasa tak puas hati)......sampai bila semua ini akan berakhir.......tunggu Malaysia Hancur, sedang musuh ada dimana-mana, sedang menunggu Malaysia Lemah.


Mana itu Agama mu, kenapa tiada persaudaraan kah diantara kita?????????????? Apa Agama mu tidak mengajar dan mendidik kamu bermuafakat sepertimana Akhlaknya Rasullah.

Hari ini tanggal 30/01/17 RAHSIAnya telah ANA pecahkan dalam tulisan ANA hari semalam (kelmarin)  setidak-tidaknya ini bukan nasihat jauh sekali memberi pendapat.  Tapi kita sendiri bisa melihat bagaimana NEGARA ISLAM amat mudah diBLOK.  Kalaulah kita dalam NEGARA MALAYSIA ISLAMNYA terus berpecah..........FIKIR-FIKIRkan lah.

"Khabarkan kepada DUNIA dan MANUSIA, sampai bila lagi kah DUNIA bisa selamat untuk di huni oleh Manusia, jika Manusia sesama Manusia sering bertelagah (yakni kerana BANGSA),
sedang tiada SATU bangsa pun di DUNIA ini yang BAIK atau pun JAHAT.....yang BAIK dan JAHAT itu bukanlah BANGSA, tetapi MANUSIA itu sendiri,  tiada sedikit pun ada kaitannya dengan BANGSA.  Maka Demikian juga AGAMA."


Tiada ulasan:

Catat Ulasan