Isnin, 1 Februari 2016

KATA-KATA AKHIR.........hanya sebagai RENUNGAN

Andai esok Aku tiada lagi, sudah pasti satu kegembiraan, lantaran Aku sering menyakitkan
dengan LONTARAN ERTI KEBENARAN.  Aku atas Izin Allah telah menguji kalian, betapa
TAKUTnya kalian menghadapi KEBENARAN, bilamana Aku dizinkan Allah meluahkan
ERTI KEBENARAN.  MAKAnya, bilamana Aku masih ada di Dunia Maya akan hilang ketenangan kalian.  Lalu memang pun SEBENARNYA Aku hanya diizinkan Allah sehingga
berakhir 2015.  Namun Aku memohon untuk diberi tempoh sedikit masa pada bulan Janurai, 2016.......dan sepatutnya telah pun berakhir pada POSTING 696.

SAHADAN, hinggalah pula sampai ke hari ini 02-02-2016 (satu angka yang cukup cantik), lalu
ESOK tiada lagi.

KISAHNYA begini, Aku diperintahkan bukan berjuang diDunia Maya, mungkin ini hanya
sesi SUAI-KENAL.  Namun segalanya sudah Aku paparkan dalam semua tulisan KU dari awal hinggalah ke hari ini.  Aku kira tiada satu pun yang tertinggal.  Nantinya pasti kalian akan
bisa tahu selepas ketiadaan Ku.

Aku tiada berkuasa bertahan diDunia Maya, sebagaimana Aku telah beritahu, bahawa Dunia
Maya sebahagian daripada senjata DAJJAL..........bilamana kalian gagal menggunakan dengan
bijak,  Jika bijak pun ada sudut-sudut tertentu kalian terikat atau terjebak.

Bukan alasan ada perasaan sakit hati dan sebagainya, tapi ini adalah HAKIKAT..........Barat
yang terlalu banyak membuat resepi mengurus Dunia, memang tidak senang dengan kehadiran Ku, namun Aku masih ada senjata GHAIB yang barat tidak bisa mengesanya.

Apa pun sebagai bahan BOKTI, biarlah kita sama-sama menikmati pahit manisnya.  Sebab
tiada kuasa Rakyat mengubah.........melainkan Pemimpin.  Dah banyak kali dunia ubah
siapa jadi Pemimpin.  Sebelum jadi pemimpin memang banyak OK, bila dah jadi Pemimpin
dah berlaku yang tak OK.  Biasa Otak Manusia.  Sebab itu memang agak sakit menerima
ERTI KEBENARAN, bilaman sudah ada KUASA.  KUASA membuat seseorang itu boleh
jadi apa yang dimahu.

Jesteru, Aku bukan jenis orang yang suka POPULAR, sebab itu Aku amat takut bilamana
Aku terlalu lama di Dunia Maya.  Aku juga bukan manusia luar biasa......Aku hanya manusia
biasa seperti kalian.  Cuma satu bedzanya Aku terikat dengan Amalan atas Perintah Allah....
Ini bukan kehendak Ku........tapi dari awal kelahiran KU..........Aku mempunyai perwatakan
ynag amat ganjil dengan rakan sebaya.  Malah kelahiran Ku telah mencetuskan perpisahan
Ayah dan Ibu.  Maka Aku anak tunggal, dan dibesarkan oleh ATOK belah Ibu.  Rakan-rakan
main berkumpulan.......sedang Aku menyendiri ditemani ramai kawan dari Alam Ghaib yang
manusia biasa tidak bisa melihat.  Permainan kami berbentu Irama berlagu dengan memuji-muji Al;lah.  Aku kira cukup disini sahaja, lantaran SUARA telah pun memberi arahan berhenti.  Wabillah hitaufik walhidayah assalam...........................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan