Sabtu, 23 April 2016

2029 WHAT NASA LIKE TO PROBE to.............?

Within the year 2029 just to probe provocation by NASA>>>>>>>>>>>>>??????

Gambar sekadar HIASAN cuma?


SPACEMAN naik geram, apa sebenar maksud NASA pada tahun 2029, bumi ini akan diserang oleh ALIEN.  Lebih kurang 13 tahun dari sekarang NASA telah menghubung OTAK manusia melihat DUNIA/BUMI akan ditawan oleh ALIEN.  Lalu tentu ramai sudah mungkin terperdaya dan PERCAYA provokasi seperti ini.  Provokasi Nasa tak henti-henti bercakap tentang ALIEN, sejak cerita UFO, yang hingga ke hari ini tiada BOKTI Sahih. Konon ada lagi benda jatuh dari angkasa melanggar bumi?

SPACEMAN bangkit, membantah dengan alasan mengapa terlalu tertekan dengan ILMU ALIENS,
Mengapa tiada lain lagi kah yang lebih penting, hingga asyik-asyik menyelongkar Angkasa Lepas mencari seauatu yang KABUR.  Tahukah NASA biar sebiji BINTANG pun ada penghuninya yang
SPACEMAN panggil sebagai AL-MALIKI.  Jangan lagi PLANET yang lain, umpama Marc, Jupiter,
Pluto dan lain-lain.  Planet BUMI sendiri NASA belum teroki sepenuhnya.  Jika ya.......Apakah itu BERMUDA TRIANGLE.........?  Apakah itu Lautan Antatika......atau KUTUB UTARA.....hingga hari ini SPACEMAN masih meragui kajian yang dilakukan oleh NASA.

NASA cuba membawa OTAK manusia ke satu arah memeningkan, sebagai mengelak perkara yang dihadapi melanda DUNIA hari ini.  Kenapa pula ALIEN menawan BUMI.........untuk tujuan apa.....?
Jika dibandingkan ILMU dan TEKNOLOGI di BUMI masa kin, jauh tertinggal lebih kurang beribu-ribu tahun.  Spaceman bertanya tentang MATAHARI.......? Sejauh mana NASA telah membuat KAJIAN......?  Jika ya pun NASA pernah menerokai BULAN.  Sila beri maklumat PENUH mengenai apa ada diBULAN......?  Siapakah Penduduk Bulan.....?

SPACEMAN amat keliru dengan gambaran-gambaran teknologi angkasa lepas yang dikeluarkan NASA.......seolah-olah bisa membawa sesuatu malapetaka datang dari ANGKASA.......Sedang yang datang dari BUMI sendiri, seperti GEMPA BUMI, TAUFAN, GUNUNG BERAPI, HUJAN BATU, RIBUT SALJI dan banyak lagi........mengapa NASA tidak mengambil perhatian.  Sedang BUMI juga PLANET.

Kerana NASA telah sedia maklum, bahawa BUMI hari ini, akan setiap hari dilanda BENCANA yang NASA tak boleh KESAN, jika ya pun, tak mampu menghalangnya.  Bukan sahaja datang dari kemurkaan ALLAH, tapi juga atas Perbuatan Mnusia Yang Hilang Akal (yakni umpama Haiwan).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan