Jumaat, 22 April 2016

PERSIMPANGAN...........itulah DUGAAN / UJIAN

BONGKAR jangan tak BONGKAR! TODAK.
Allah memberitahu Aku sebaik menyempurnakan Solat Sunat dua Rakaat.  Digambarkan kepada Aku tentang perjalanan itu.
Jika Aku terus berjalan dengan maksud mahu cepat sampai. Bermakna Aku gagal.  Kerana setiap persimpangan itu Allah akan turunkan UJIAN.  Aku harus melaluinya, tanpa meninggalkan walau satu persimpangan.  Lalu persimpangan itu ada TUJUH.  Pada TUJUH persimpangan itu mempunyai UJIAN berbedza.  Tapi Allah engah memberi tahu Aku akan UJIAN itu.  Aku diberi masa 33 hari, bermula Hari Ahad 24/04 hingga 27/05/2016 (Jumaat).

Maksud 33 hari bersamaan dengan 99   hitungan TASBIH. Lebih tepat 33 x 3......? Jadinya, mengapa Allah membenarkan bUJIANermula dengan mesej berirama seperti music, agar kalian dapat mengambil sedikit IDEA.........dalam berpaksikan perjalanan KU seterusnya.

Makanya dihujung perjalanan itu nanti kalian akan KENAL dan Tahu siapakah AKU selama ini, mungkin ada merasa sebagai TEKA-TEKI.......???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan