Sabtu, 2 April 2016

SUARA WANITA (sambongan sisipan cerita 1990) abaikan jika tidak perlu.

Selepas menyempornakan Solat Subuh, Allah mengizinkan Aku menyambong cerita semalam.......
Pada sebuiah NEGARA, muncul SUARA seorang wanita......


(maaf Allah tidak izinkan Aku menyatakan
secara tepat NEGARA itu dan status wanita tersebut) yang mempunyai SUARA lantang.  Wanita ini amat ditakuti, kerana wanita ini memiliki KUASA Luar Biasa (seolah-olah dipengaruhi oleh sebuah
ROH).  Kemunculan wanita ini secara tiba-tiba apabila wanita itu mengetahui bahawa ada seorang
hamba Allah diantara negara ini ( IRAN, INDIA, INDONESIA dan MALAYSIA (IIIM) ) bisa menjadi seteru KUAT wanita tersebut.

Wanita tersebut juga amat tidak suka dengan TUN M termasuk juga BN.  Lalu wanita itu membuat onak mencetuskan HURU-HARA.  Maka timbul lah sengketa (antara IRAN, INDIA, INDONESIA dan MALAYSIA).  Tujuan wanita tersebut, adalah atas PERINTAH TUHAN WANITA tersebut semata-mata mencari siapakah Tuan Hamba itu...? (1990 - 2020) maka kini hanya ada (2016 - 2020)
akan membuat cerita ini berlaku.  Semantara bumi MEKAH pula dalam keadaan tidak stabil termasuk seluruh BUMI ARAB.  ASIA PACIFIC pula Australia dan China dalam keadaan yang sama, termasuk lah negara-negara didalam ASIA PACIFIC.  ASIA TENGGARA, Malaysia, Filipina dan Indonesia bersengketa (sebab-sebabnya berlaku sedemikian (semuanya) adalah angkara wanita tersebut) dengan menggunakan KUASA ROH yang Luar Biasa (yang datang dari TUHAN nya).

Rohnya bisa terbang mengelilingi DUNIA.  Pada saat itu AKU bertebung dengan wanita tersebut pada satu malam.  Kami hampir bersengketa, mujur seorang Hamba Allah menlarang kami berbuat demikian.  Hamba Allah itu datangnya dari sebelah TIMUR (Aku tidak dizinkan oleh Allah menyatakan dengan tepat Negara Asalnya) Lalu wanita itu bertanya pada Aku, adakah Aku kenal Hamba Allah itu.....Aku jawab ya.  Adakah itu sahabat MU. Jawab Ku bukan.  Dia hanya saudara KU.  Samada wanita itu adalah antara dua watak yang belum muncul, Aku engah pasti.

Maka BN akan tewas pada pilihan raya 2018.  Jika apa yang berlaku hari ini, sebahagian dari cerita tersebut, kerana watak TUN M ada dalam cerita hari ini.  Dan sepatutnya Anak TUN M, tidak disingkirkan sebelum pilihan raya, demikian juga Timbalan P. juga tidak digantung sebelum pilihan raya 2018.  Aku pernah sentuh perkara ini dalam tajuk-tajuk sebelum ini, namun tiada yang ambil
peduli.  Perpecahan Dalam BN amat ketara. Cuma tidak diperjelaskan dengan tepat.  Gimik Politik Malaysia Aku amat mahir.  Cuma Aku bukan orang politik.....tapi ramai keluarga KU berkecimpung
dalam politik.  Apalagi UMNO atau disebut BN juga.

Jambatan kedua menghubung Malaysia dengan Singapore terhenti, sebaik TUN M bukan jadi PM, dan baru-baru ini timbul pula cerita kesesakan pada Tambak Johor dan perlu ada jambatan kedua.
Wawasan TUN M mengenai 2020 banyak terbengkalai, dan semua itu akhirnya akan mencetus suasana berbedza, dengan WAWASAN 2020 sebenar. (mungkin bersambong, namun tidak janji).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan