Jumaat, 8 April 2016

RAJA SEGALA RAJA (sisipan cerita 1990)

Andai kembali pada ALAM GHAIB.....salasila dalam keluarga AKU seperti berikut:

IBU KU.................Raja Bunga (memberi buah kepada pepohon)
Adik Ibu Ku...........Raja Embun (memberi ketenangan dan kedamaian)
Abang Ibu Ku........Raja AIR (memberi kehidupan)


Raja Panji Alam adalah Raja segala Raja, dan memiliki Kerajaan BUMI segenap kepulauan NUSANTARA.  Hingga Raja JIN AFRIT tunduk keatas pemerintahan Raja Panji Alam.  Raja Panji Alam adalah Ayahanda Makhota si Raja BUANA pewaris KESAKTIAN persilatan ILMU NUSANTARA termasuk dalam apa juga JENIS PERSILATAN.

Zikir-zikir AFDAL...........Lailahailllah, Muhammad Rasullah.
Zikir Iman..............Ya Allah, Ya Rahman, Ya Rahim, Ya Rabulalamin.
Zikir kesyukuran.... Ya Hayyu, Ya Qayum, Ya Rabulalamin
Zikir Perjuangan.......Hasma Hul Husna........99 Nama Allah di campur dengan Qalam (Rahsia).

Namun hakikatnya Aku berada di BUMI Nyata dan berlandaskan HUKUM ALLAH yang termaktub
dalam kitab Al-Quran.  Maka Aku terasing dari kehidupan Ghaib, sekali pun Aku bisa menyeru Alam Ghaib tapi hanya memohon IZIN dari ALLAH.  Aku lahir mengikut SYARIAT.  Maka Aku terikat dengan keturunan Nabi Allah Adam.  Maka berbapa kepada Nabi Allah Ibrahim, dan pewaris kepada Nabi Muhammad mengikut SYARIAT berlandaskan HUKUM Al-Quran.

Lalu Allah menghantar seekor KUDA membawa Aku menjelajah Angkasa melihat bagaimana Al-Quran diciptakan Allah, berdasarkan setiap Persitiwa dari Mula Nabi Allah Adam dicipta hingga munculnya KIAMAT.  Sehingga Aku di tunjukan kepada dimana Rasullah berada pada ketika itu, namun CAHAYA yang begitu terang menyukarkan Aku melihat wajah Baginda dengan Jelas.

Ketika Aku diturunkan kembali ke BUMI, Allah berpesan, agar Aku jangan Mungkir Janji..........
bermula disana Aku telah menerima AZAB, lantaran Mungkir Janji.  Maka pada tahun 1998 Allah menurunkan kembali wakilnya mengangkat Aku ke Langit pada waktu Solat Zohor.  Namun Aku berjanji untuk kali kedua, akan menunaikan segala Janji Allah.  Maka Azab bertambah BERAT Aku terima sebagai


DUGAAN.  Namun hingga ke saat ini Aku REDAH tanpa satu huruf pun membantah,
(tanpa berbicara atau bersuara).  Lalu SUARA yang sering mengikuti Aku selama ini, telah memasuki tubuh KU......hingga Aku mula terpisah dari SELURUH KELUARGA.....kerana cara KU berbicara sentiasa menakutkan dan sentiasa meletakan hukum.

Demikian lah serba sedikit, gambaran jelajahan KU pada 1990.......jangan ambil peduli......sila abaikan jika tidak perlu........jika Allah izinkan bisa bersambong.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan