Sabtu, 2 April 2016

POWER OF ALLAH CONCERN (only today)

Sepertinya Aku merasa amat bimbang.  Demikian juga anak-anak Ku sepertinya ketakutan dan panik. Sepanjang hari diri merasa kurang selesa mendepani hari-hari mendatang.

Igauan itu sepertinya berlaku melalui angka 1446 dan apabila Aku membuka dan melihat Al-Quran (14:46) ternyata membawah maksud berikut:
Peristiwa hari ini, amat LUAR BIASA, sebab Aku bisa berbicara dengan para ANBIA dan MALAIKAT secara terus, lalu terlalu banyak gangguan melintasi fikiran KU, hingga Aku tidak mampu menjamah makanan.

Aku juga bisa, berbicara terus dengan Alam Kubur, seolah-olah semua pintu GHAIB terbuka dihadapan mata KU.  Lalu Aku dipertontonkan tentang AZAB NERAKA, cuma Aku tidak bisa melihat Pintu Syurga, lantaran ALLAH tidak izin, kerana itu bisa mengundang MAUT (AJAL).

Perkara ini hanya akan berakhir menjelang SOLAT ASAR.  Dajal pula sentiasa mengikuti gerak geri
KU, Malah sekali sekala Dajal menjelmakan wajahNYA yang menyeramkan, membuat Aku sering
melaung Allah Uh Akbar.  Mujur adanya TASBIH ALLAH, jika tidak Aku engah bisa melawan
suasana berada disekeliling KU yang tidak bisa dilihat oleh orang lain melainkan AKU.

Harap jangan sampai timbul salah faham............sebab perkara seperti begini tidak pernah berlaku dalam hidup KU selama ini.  Mungkin ini dugaan ALLAH, samada Aku mampu menanggong semua ini jika ianya terjadi pada masa akan datang.  Nafas KU terasa pantas bergerak, jasad KU meronta dengan (seperti dicucuk dengan jarum) kesakitan gigitan semut.  Malah tuturkata pada anak-anak mengeluarkan SUARA yang KUAT (seperti orang marah).


Tiada ulasan:

Catat Ulasan