Sabtu, 2 April 2016

SUARA (sisipan cerita 1990) jangan peduli......

Semakin hari semakin begitu JELAS keBENARan Ihlam Allah (SUARA).  Hari ini KAMI hanya menunggu kehadiranNYA. Siapa NYA? Itulah SUARA seorang WANITA bakal mengoncang DUNIA? Membuat semua orang menangis>>>>GEMBIRA (weep) atau menangis bersedih (sadness). (Gambar hanya HIASAN>>>>tiada kena mengena dengan jalan cerita)


Melalui "SUARA" itu diterangkan mengenai seorang WANITA diudara terdengar akan "SUARA" nya?
Berulang kali ku nyatakan>>>>>> tapi awas!!! Bukan Lusana Lian yaaaaah.  


Malangnya manusia lebih PERCAYA kepada ILMU Sains dan Teknologi dari ILMU Allah itu sendiri, walaupun manusia menyedari Allah itu Maha Berkuasa lagi Maha Pencipta.

Allah mampu menciptakan apa juga kisah HARI ESOK tanpa manusia SEDARI, sehingga segala PERANCANGAN manusia itu menjadi GAGAL.

Ketika kejatuhan TUN M, banyak ditinggalkan untuk MALAYSIA.  Selepas itu MALAYSIA hanya sekadar menumpang nama sepanjang 22 tahun hasil usaha TUN M.  Jadi, jangan lah campakkan wajah TUN M sebagai yang kamu sangka, sekali pun kamu sakit hati.  Kononya kamu orang MELAYU.....tapi tabiat kemelayuan kamu hanya sekelip mata bisa hilang

.  Mana lojik bapa datang memohon maaf kepada anak, sekali pun jika benar anak itu BETUL.  Usia orang tua bisa mengubah
caranya berfikir, tapi janganlah anak mengambil kesempatan melukai hati orang TUA.  Lantaran kerja keras bapa-bapa kita, maka kita menikmati hasilnya hari ini.  Lalu kita lupa sekelip mata, mengatakan MALYSIA telah jauh membangun.  Tanya diri kita apa yang kita bangunkan untuk MALAYSIA dalam masa yang sangat singkat.......?

Siapa sebenarnya dapat manfaat gelombang SATU MALAYSIA.....? adakah benar-benar sampai kepada sasaran atau tersekat ditengah jalan.  Lantaran laporan songsang yang datang diatas MEJA lalu dibaca dan ditanda tangan.  Jika dihitung wang yang tak sampai kepada SASARAN beratus juta ringgit.  Paling sedih, bilamana pertolongan mangsa banjir, gagal mencapai sasaran sebenarnya.

Tegur menegur tak salah.  Jika tak mahu ditergur, sebagai Menteri bertanggonmg jawab, setiap kesalahan dilakukan dibawah jagaanya, maka Menteri itu harus dihukum, lantaran mengambil kakitangan yang tidak amanah.  BARU LAH BETUL.  Jangan tuding jari sahaja.  Mungkin lebih kurang maksudnya, setiap kebucuran wang yang berlaku dalam kerajaan, maka orang yang menyalurkan wang tersebut harus jangan lepas pandang.  Tengok baik-baik hasilnya.  BETUL atau tak betul.  Jangan pandang sebelah mata.  Rakyat jadi rugi.

Ini hanya sekadar SUARA hasil sisipan cerita 1990 yang dapat dilihat dari CERMIN AJAIB.  Allah Maha Melihat.  Namun manusia suka berbohong (MUNAFIK.....kerana terlalu banyak sudah berbohong) kini ALLAH menurunkan azab dan musibah, namun hanya di nilai dengan ILMU SAINS dan TEKNOLOGI tanpa merenung kepada Ayat-ayat Allah dalam Al-Quran.  Ilmu sains bilang begini, maka itu lah BENAR......Firman Allah dalam Al-Quran disisihkan.  Sebab takut memakan diri sendiri.  Tanya diri kamu, sejauhmana kamu merujuk kepada Al-Quran segala musibah berlaku pada DUNIA hari ini, selain kamu melihat kepada TEKNOLOGI yang kamu ada.....lalu kamu lebih yakin.
Maka kamu tidak sedikitpun merasa takut dengan  keMURKAan Allah.  Sebab teknologi yang kamu ada mengatakan itu perkara BIASA.  (mungkin bersambong....tapi tidak janji)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan