Khamis, 7 April 2016

TOMORROW>>>>>Everything Different........because you may know, where am I..........?

Pada 27 Mei nanti, pasti tiada lagi teka-teki mengenai AKU.  Tiada lagi yang tersembunyi tentang diri KU.  Namun agar tidak membuat anda terperdaya dengan AKU sebelum 27 Mei, 2016.  Aku memberi sedikit Gambaran mengenai dimana Aku pernah bersekolah.  Walaupun tak setinggi sangat , tapi Aku bersyukur, kerana bisa membaca, mengira dan menulis.  Bagi Aku itu cukup baik, berbanding Baginda Rasullah..  Dahlah BUTA HURUF........hidup hanya sebagai GEMBALA dan MUSAFIR di bumi Allah.

Aku juga MUSAFIR di bumi Allah sebagai HAMBA ALLAH.  Bersekolah di Goverment Secondry School Tamparuli yang banyak mengeluarkan para pemimpin POLITIK, seperti Mojilip Bamboring dan James Ongkili dan ramai lagi hingga ke hari ini.  Malah Pengarah Pelajaran Sabah hari ini, juga
keluaran sekolah yang sama dengan Aku,  Jika anda menyedari Aku punya pelbagai ILMU, lantaran atas ANUGERAH ALLAH kepada Ku.  Sejak usia LIMA TAHUN, Aku sudah bisa membaca 30 jus Al=Quran.  Lalu Allah memberi tahu pada KU tentang segala ISI kandonganNYA melalui penglihatan ALAM GHAIB.  Pada Usia 12 tahun Aku di Qatamkan.  Maka Aku merasa akan ada
sesuatu sering mengikuti KU walau dimana Aku berada........itulah SUARA.  Lalu hari ini Aku di gelarkan oleh Allah sebagai IZIN sahaja.  Maka selama-mana Allah IZIN Aku akan tulis dan beritahu
berdasarkan IHLAM yang datang melalui penglihatan ALAM GHAIB atau boleh juga di panggil sebagai CERMIN AJAIB.

Lahir di Kg, Bunga Tenghilan, walaupun Kg, Asal Moyang KU Kg, Penimbawan.  Seluruh Kg. SAMA (bajau) Daerah Tuaran ada hubung kait dengan keluarga.  Demikian juga di Daerah Kota Belud.  Aku jenis orang yang fasih bercakap, namun gaya bahasa KU bisa bercampur baur mengikut suasana sekeliling.  Sebab itu Aku masih tetap berani bila mana Aku membicarakan soal POLITIK dan PEMIMPIN negeri Sabah.  Kerana hampir separuh.  Aku mengenai mereka lebih DEKAT.

Tentu saja anda semua terkejut mengapa HARI INI Aku memilih untuk berterus-terang sebahagian RIWAYAT HIDUP KU.  Sebabnya ESOK dah BULAN REJAB.  Bulan REJAB Aku mula menerima sedikit kelebihan TAMBAHAN, yang menyukarkan AKU berkata atau menulis sesuatu yang membuat anda masih tertanya-tanya.  Tapi mulai ESOK jika Aku menulis untuk kalian segalanya secara terbuka, melainkan sesuatu mengenai PERIBADI seseorang.  Terutamanya adakah salah atau benar setiap tindakan yang berlaku atas kedegilan manusia, tanpa mengira BANGSA atau AGAMA.

Pada Bulan Sya`ban nanti, berlaku lagi perubahan amat ketara.  Oleh itu Aku, terpaksa maklumkan
lebih awal, agar tiada timbul sebarang kesulitan.  Setiap hari dalam hidup Ku sentiasa ada perubahan, seperti berubahnya pertumbuhan dan pembesaran bayi.  Sebab itu, anda mungkin terasa sedikit kesanya bilamana Aku menulis dalam blog ini.

"Lalu Allah memberikan Anugerah kepada Engkau (sehingga Engkau dianggap GILA), namun mereka tak SEDAR bahawa kelebihan yang Allah berikan kepada Engkau tiada tandinganNYA, melainkan para ANBIA."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan