Isnin, 25 April 2016

MATAHARI dengan BUMI.......sebelum BULAN

Kadangkala manusia terlalu taksub dengan ILMU SAINS hingga ada telah terpesong AKIDAH.
Sebab itu ramai ILMUAN ISLAM bila sampai ke peringkat agak tinggi.  Mereka berhenti membuat kajian, kerana khuathir akan tidak percaya dengan ALLAH lagi.  Dugaan Allah itu amat kuat mencabar MINDA manusia.  Allah akan membiar manusia mengguna sebanyak mungkin AKAL untuk mencari keredahan atau kelebihan ALLAH.

Bagaimana Pakar Saintis terperdaya dengan BLACK HOLE.  Hingga ke hari ini pakar-pakar sains akan terus meneroka untuk mahu tahu apakah itu BLACK HOLE.  Namun Spaceman bukan bermaksud membinncangkan tentang Black Hole.  Tapi MATAHARI dengan BUMI sebelum BULAN.

Mengikut kadar purata kepanasan GLOBAL BUMI pada hari ini adalah 35 darjah celcius.,,dan akan mencecah kepada 37 darjah celcius pada tahun 2020.  Dimana pada ketika itu...Di BUMI MEKAH bisa mencapai 42 darjah celcius.  Sementara NEGARA TROPICA pula mencapai 40 darjah celcius.
Kadar ini akan mengakibatkan, gelombang HABA terlalu tinggi, lantaran tipuan angin berkurangan disamping UDARA dan WATER (AIR) banyak tercemar dengan kekotoran carbon yang tinggi.

SUHU PANAS melampau akan berlarutan sepanjang MUSIM, terutama di Negara ASIA PACIFIC...
ingat ini bukan kajian SAINS, tapi ini ILMU Spaceman, berdasarkan KeEGOan manusia mengurus kehidupan sambil lewa.  Manusia kurang serius mengurus BUMI.....lebih kepada kearah kemusnahan.  Pada sesuatu ketika adakalanya MATAHARI akan mengeluarkan cahaya MERAH atau ORANGE.  Manakala BUMI kekurang AIR (2 dlm 1).  Wabak penyakit mudah menular....pada waktu itu akan ada wabak baru menyerang manusia (namun Allah tidak izin Spaceman menyebut nama penyakit itu).  Keadaan BUMI banyak tercemar gara-gara kecuaian pengurusan manusia.

Kesan perubahan CUACA DUNIA banyak membuat manusia mengubah arah berfikir (manusia pada saat itu kurang daya bertahan (kesabaran) dan mudah membuat keputusan kearah kemusnahan).
Manusia suka bertindak aggresif........apalagi manusia kelahiran ALAP BARU.  Lantaran manusia beriman semangkin berkurangan.  Ayat-ayat Al-Quran, hanya sebagai sandaran, untuk mencari kebenaran, pada hal semua itu dilakukan semata-mata mahu mencari kelebihan mencapai DUNIAWI.

Tanah atau BUMI menurun, manakala Laut akan meningkat tinggi.....hingga banyak tempat-tempat yang sebelum ini LUBUK IKAN akan musnah sama sekali.  Keadaan PANTAI dimana-mana akan berubah......seawal tahun 2020, paling ketara pada tahun 2025.  Semua ini terjadi. lantaran ada saatnya ANGIN RIBUT dan TAUFAN melanda amat luar biasa (tidak pernah berlaku sebelumnya)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan