Jumaat, 11 September 2015

Hamba Marah Allah MURKA......

Hamba begitu sedih apa yang menimpa Masjidil Haram, tapi adakah Pemimpin Islam seluruh Dunia Ada ILHAM, apa terjadi di Masjidil Haram? 

Padahal hamba telahpun berterus terang tahun lalu mengenai AIR (2 dlm 1) adalah tanda-tanda yang Allah turunkan kepada manusia atas segala perbuatan manusia.  Musibah Negara seluruh DUNIA hari ini sebanyak 95% datangnya dari AIR, sejauh mana manusia INSAF atau berfikir dengan segala perbuatan jahil manusia itu sendiri, yang tidak mahu mengakui kejahilan mereka.

Banyak kali hamba menegur tentang OIC,  apakah mereka lakukan selama ini BENAR atau ada unsur Main Kayu Tiga atau segitiga, yang hamba telah sentuhkan bermula dari kejatuhan
bumi IRAQ yang sehingga kini tidak pernah selasai....biarpun Saddam Hussien jadi KORBAN bersempena Hari Raya Korban angkara perbuatann propaganda America, sementara orang ISLAM semua DIAM, kemana OIC ketika itu......?


Tuduhan America mengatakan IRAQ menyimpan senjata berbahaya sehingga hari ini tiada BUKTI, malangnya Saddam Hussien telah jadi mangsa, tapi mengapa apa yang Benjamin Netanyahu lakukan biar begitu amat jelas terbukti, masih terus BEBAS tanpa sebarang tindakan/hukuman.  Dimana keadilan?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan