Selasa, 29 September 2015

IHLAM JAM SATU PAGI

"Barang siapa diantara mereka yang telah engkau jadikan sahabat, lalu mereka itu lari dari engkau, maka itu adalah musuh Allah.  Mereka amat tidak suka dengan apa yang engkau khabarkan kepada mereka, lalu mereka pergi meninggalkan kamu.


 Ketahuilah yang sedemikian itu pernah

berlaku kepada Rasullah, lalu Allah turunkan Wahyu supaya Rasullah tiada merasa sangsi dan
putus asa.  Sebagaimana Allah turunkan azab kepada kaum-kaum yang terdahulu"

"katakan, Allah itu Maha Mengetahui, tiada yang tersembunyi daripada pengetahuan ALLAH"

"Maka khabarkan kepada DUNIA dan Manusia bahawa saat ini (memasuki 12,00 tengah malam) Engkau kembali dengan IHLAM ALLAH, sesungguhnya, segala apa yang Engkau tulis selama mana Engkau diberi kebebasan, agar mereka merasa PUAS dan TAHU bagaimana Engkau itu sebelumnya."

#PHASE2 DUNIA HARI INI:

Bukankah telah Allah berpesan? Sesungguhnya manusia itu tidak suka mendengar akan "KEBENARAN" apa lagi mengerjakan PERINTAH ALLAH, lalu Engkau menyeru kepada mereka agar melakukan KEBAIKAN dan menjauhkan diri dari KEMUNGKARAN>>>Bahkan Engkau tak henti-henti mengingatkan mereka.  Akhirnya mereka beramai-ramai meninggalkan Engkau.  Itulah yang Engkau alami pada Dunia Hari Ini! dimana setiap hari Engkau akan kehilangan sahabat/saudara dan rakan?  Berapa ramai lagi diantara mereka yang tinggal selain sekadar agar Engkau tidak merasa HAMPA mereka berada dengan Engkau? Ketika Engkau berhadapan dengan Musuh mereka meninggalkan Engkau menghadapinya seorang diri!!!  Engkau mereka PINGGIR!!! kerana tidak mampu memberi apa-apa yang mereka perlu? 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan