Isnin, 14 September 2015

tidak peduli apa saja>>>>>>

Siapa Yajuj dan Majuj? Dan bagaimana kalian berfikir tentang Yajuj dan Majuj? Yajuj dan Majuj membuat kerosakan teramat Dahsyat di muka bumi bilamana nanti mereka muncul? Bila dan darimana? Cuba kalian hemati situasi dimana-mana diseluruh dunia hari ini #dhini? Apakah kalian terkesan (perasaan)?

Bagaimana pula halanya di Bumi Malaysia? Penuh dengan tanda tanya? Antaranya selepas tamat PRU15, masih banyak kedengaran cerita-cerita kosong (tapi menakutkan). Antaranya Gelombang Hitam vs Kuning? Juga diperkatakan UMNO tidak akan mengadakan pertandingan Jawatan Presiden dan Timbalan (bermakan secara automatik Zahid dan Tok Mata kekal)? fikir-fikirkan.......?

Komplek atau krisis dibumi SYRIA adalah tanda-tanda kebangkitan Yajuj dan Majuj, (bagaimana pula Krisis Russia/Ukraine dan Israel/Palestine?) namun harus difahami dalam bentuk rujukan yang MUNASABAH......seperti ramai telah tahu, bahawa yajuj dan majuj. merupakan makhluk yang tak kenal erti keperimanusian.  Manusia pada ketika itu amat takut dan lari menyelamatkan diri.  Yajuj dan majuj amat suka membuat onak yang menakutkan manusia seluruh MAYA......agar manusia sentiasa resah untuk meneruskan kehidupan. yajuj dan majuj juga......mempunyai kaitan dengan AIR.....samada AIR yang dimaksudkan itu satu keperluan atau satu malapetaka.  Kebangkitan yajuj dan majuj banyak menjurus, tentang kemusnahan dibumi ARAB.......kerana disitu keadaan huru-hara bermula.......sebelum menyusul.
cerita seterusnya.  Yajuj dan majuj menafikan hak manusia.......dan menakutkan.....kerana yajuj
dan majuj hanyalah makluk yang suka bertindak dan tidak akan peduli dengan apa saja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan