Isnin, 28 September 2015

surat sebelum ASAR ......topic minta permisi

Buat yang benar-benar mahu mengerti.............

Sayang..........andai esok mentari terbit dari TIMUR, pasti ada aku menyusul kemudian.

namun sayang.......jika mentari tenggelam di BARAT, aku tidak akan mengikutinya.....pun.......andai esok mentari kembali terbit dari TIMUR, pasti ada aku menyusul kemudian......begitulah perjalanan hidup ini.  Lantaran aku amat takut tenggelam di BARAT.....aku lebih rela mati di Khutub Utara.......kerana disitu adalah pertemuan CINTA KITA.

"kebarangkalian mungkin kata-kata IHLAM ALLAH ini, hanya sebagai sumbangan melepas keluhan, namun bila Engkau mengatakan kepada Manusia apakah As-Syam itu.....dan lihat beberapa ayat yang bisa manusia belajar mengenal ERTI PERJALANAN HIDUP."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan