Selasa, 24 Julai 2018

1 HB, OGOS.

Aku telah pun maklumkan, bahawa 1hb. Ogos, akan mula pelbagai MALAPETAKA LUAR BIASA AKAN BERLAKU (FB. Sailila Subdullah Sailila). gambar hanya HIASAN! Tiada kena mengena dengan jalan cerita, kecuali secara kebetulan?



Hal PENYAKIT dan MALAPETAKA, telah pun melanda dimana-mana diseluruh dunia, namun keadaan itu masih lagi terkawal, walaupun telah banyak meragut nyawa.  Antara Malapetaka yang melanda iaitu Haba Panas di Japan, Kebakaran di Athen, Banjir di China, Banjir di Vietnam, keruntuhan ampangan di Laos dan pelbagi lagi dimana-mana.

Namun, semua itu belum sampai kepada KEMUNCAKNYA, sehinggalah 1hb. Ogos (Rabu).   Oleh itu bukan sebenarnya, HAL ini tidak mampu diberhentikan.  tetapi SIKAP dan Budaya manusia kena berubah dahulu.  Aku dah bilang HAL 31 walau apa cara pun tidak akan berhenti sehingga ke suatu masa yang belum diketahui.  Dan HAL ini akan berlaku serentak setiap masa.

Jika aku menghilang beberapa hari (kerana sebelum ini Allah hanya akan hadirkan kami selepas Hari Raya Korban) adalah kerana Aku mempunyai sesuatu PERINTAH dialam nyata yang lebih UTAMA agar segala yang ALLAH rencanakan berjalan MUDAH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan