Rabu, 25 Julai 2018

21 JAM YANG LALU (SAAT INI 11:18)

21 jam yang lalu aku berkata, bahawa akan berlaku sesuatu yang luar biasa.  Maka kini Malaysia digemparkan apabila 8 orang Lambaga Pengarah KHAZANAH NASIONAL meletakkan jawatan, dan sebentar tadi aku mengeluarkan satu tajuk lama MANUSIA DAN KESABARAN.  Dalam tajuk ini akan mengatakan tentang Peperangan Psychology.




Apa yang kita tahu, KHAZANAH NASIONAL merupakan satu badan yang ditubuhkan semasa Tun M menjadi Perdana Menteri waktu itu.  Dan hari ini apabila Tun M kembali menjadi Perdana Menteri berlaku pula sebaliknya apabila Lembaga Pengarah Khazana Nasional letak jawatan.

Baru-Baru ini juga aku memperkatakan tentang Bursa Saham Jatuh kepada 1666 mata dan dijangka naik kepada 1900 pada sukuk keempat, namun kini KLC MELONJAK KEPADA 1768 MATA. APA PUN HANYA MEREKA YANG LAYAK MEMBERI PENDAPAT TENANG SEMUA INI, KERANA MEMPUNYAI KAITAN DENGAN EKONOMI.

APA PUN AKU HANYA MENERANGKAN BAHAWA SEBELUM INI PERNAH MENYENTUH TENTANG PEPERANGAN EKONOMI.  MAKA PERMAINAN PEPERANGAN EKONOMI INI BUKAN SAHAJA DATANGNYA DARI LUAR, MALAH YNAG LEBIH BAHAYA DATANGNYA DARI DALAMAN NEGARA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan