Isnin, 30 Julai 2018

30 - 31 JULAI (SEMALAM DAN HARI INI)

Khabarkan kepada Dunia dan segenap isinya.  Mereka mengetahui yang nyata sahaja dan kehidupan dunia, dan mereka lalai tentang kehidupan AKHIRAT.  Al-Quran (30:7).  Dan apabila dibacakan kepada mereka ayat-ayat Kami, berpalinglah dia dengan angkuh seolah-olah ia tidak mendengarnya, seakan-akan tersumbat kedua telinganya.  Maka berikan ia khabar (bukan dengan khabar gembira) tetapi dengan azab yang tidak terperi sakitnya.  Al-Quran (31:7).

Sebelum ini aku telah mengeluarkan kenyataan periHAL 30 (GELOMBANG) dan periHAL 31 (PERUTUSAN).   Maka kedua-dua HAL ini merupakan termasuk dalam KONTEKS (keputusan) yang sebanyak 11 HAL semuanya.  Lalau bagaimana semlam Kerajaan Malaysia mengumumkan tentang Penilaian Keputusan MH 370 (yang aku sifatkan masih TERGANTUNG) tiada maklumat yang JELAS, sewlain menguraikan kepelbagaian menyeluruh yang melibatkan situasi PILOT dan PENUMPANG serta Muatan KARGO yang dianggap segalanya SELAMAT, bermakna tiada kaitan dengan BAHAYA, sehingga MH 370 lenyap begitu sahaja.  Sesuai dengan ayat (30:7) tarikh yang diambil oleh Anggota yang bertanggongjawab mengeluarkan KENYATAAN, berbunyi "mereka mengetahui yang nyata sahaja dan kehidupan dunia....".  Maka aku sifatkan KENYATAAN itu hanya berbentuk (GELOMBANG HAL 30), bukan HAL 31 (PERUTUSAN).

Hari ini Hal 31 (PERUTUSAN) akan membawa hasil KENYATAAN mereka ke Negara CHINA pada 1hb. Ogos, (Rabu, esok), yang merupakan bermula perkara Luar Biasa akan berlaku (sila rujuk Tajuk 1hb. Ogos).  Lalu bagaimana Al-Quran (31:7) telah menerangkan dimana Allah memberitahu kepada aku untuk menyampaikan KHABAR (tapi bukan khabar yang gembira) melainkan dengan azab yang tidak terperi sakitnya.  Maka itulah akan berlaku 1hb. Ogos, esok.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan