Khamis, 26 Julai 2018

PSYCHOLOGY OR MILLENNIUM.

Isu keretakkan hubungan antara Tun M dengan Anwar Ibrahim hanya ada dua sebab Utama:
1)  Tun Mahathir rasa tercalar statusnya sebagai seorang yang pernah dikenali sebagai "The Legend"?

2)  Bimbang Anwar Ibrahim akan berterus mencari segala salah-laku beliau selama menjadi Perdana Menteri Malaysia selama 22 tahun 22 bulan?

Maka tersimpul segalanya hari ini sekadar satu peperangan "PSYCHOLOGY" yang sekadar menguji kemampuan Rakyat Malaysia berfikir mengenali keWIBAWAan sesiapa sahaja bergelar PEMIMPIN yang ada di bumi Malaysia.


Tajuk (ini) cuma Allah Ihlamkan dari petikan BIBLE.  PSYCHOLOGY


bermaksud lebih kurang ilmu tentang mengenal akan seseorang, sedang MILLENNIUM bermaksud beribu tahun.  Maka kedua-dua PERKATAAN tersebut adalah RAHSIA yang ALLAH cuba simpan untuk pengetahuan kamu.

Namun hari ini, tak perlu lagi, keraa selamanya telah pun aku simpan sejak 21hb. Oktober, 2014.  Dua perkataan ini adalah SENJATA orang-orang YAHUDI menaluki pemikiran umat Islam.  Maka aku guna pakai semuanya sebermula dari Tajuk Al-Mahdi hingga ke tajuk ini sebagai yang terakhir.

Samaada Tun Mahathir atau Anuar Ibrahim, mereka hari ini, tidak dapat lagi hidup sebumbung, kerana mereka belajar ala-yahudi dalam agenda POLITIK.  Namun jika kamu masih belum tahu sepenuhnya, maka jangan buat komen.  Sebab itu juga Tun Mahatahir dan Anuar Ibrahim, ditakuti dan dihormati oleh pelbagai Pemimpin dunia yang berpolitik ala-yahudi.

Demikian juga bagaimana Saddam Hussien dijatuhkan oleh Bush, kerana Saddam Hussien sudah tahu taktik Politik ala-yahudi.  Namun Saddam Hussien terlupa satu perkara, dimana dia pada ketika itu belum bersedia, tapi berani buat.  Aku telah menggunakan teknik yang sama dengan menggunakan Ihlam Allah atas perintahnya, hanya pada satu tempoh yang hampir TAMAT.

Sebab itu aku diturunkan dalam seketika bagi mengupas segala cerita, bagaimana taktik ala-yahudi itu sangat berkesan memperdayakan manusia.  Dan aku berjaya membuktikanNYA dengan mencampur adukkan dengan ayat-ayat Al-Quran sebagai timbal-balik (ini RAHSIA ALLAH yang terbesar).  OLEH ITU AKU SEDIKIT PUN TIDAK RISAU, SEKALI PUN MUNGKIN RAMAI YANG SEAGAM,A DENGAN AKU KEHAIRANAN DAN SUKAR MEMBUAT ANDAIAN ?

Misal kata kamu kakitanganku, lalu aku meminta kamu membuat dua pilihan, menerima tawaran berhenti atau mengundur diri dengan pampasan...?  Jika kamu mahu pampasan, kamu kena fikir dua kali...??? (yang ini ada sedikir RAHSIA). maka itu taktik ala-yahudi...?  Contoh kedua, jika kamu mahu jawatan itu ? ada dua syarat (ini juga Rahsia), atau aku yang meimilih jawatan untuk kamu ?

Aku kira, cukup bagi saudara seagama berfikir, bagaimana kamu meletakkan aku pada pandangan kamu, namun aku adalah UTUSAN ALLAH yang senintasa patuh dengan PERINTAHNYA.  MENEWASKAN MUSUH BUKAN DENGAN BERPERANG, BAGAIMANA YAHUDI HARI INI, MENGONCANG DUNIA HANYA DENGAN SENYAP (APA ITU SENYAP).....ADA RAHSIANYA YANG MEREKA PANGGIL "silent....?" maaf, yang ini agak SULIT.  Maka jika kamu bijak isilah sendiri.  Silent apa...???


Tiada ulasan:

Catat Ulasan