Jumaat, 16 Januari 2015

NAK CARI SAYA!!!!

Sebenarnya taklah susah sangat, tak perlu FBI< CIA>SWAT.  Pergi saja Jabatan Pencaftaran Negara
atau mana-mana media eleteronik berupa, Facebook atau Twitter.  Dalam Bog ini pun ada dan lebih
mudah lagi.  Pada dunia nyata saya memang lantang bersuara, sebab itu jika dicabar berdebat pun,
sentiasa bersiapa-siaga, walaupun dalam tajuk bebas.  Cuma saya tidak mahu bermain politik, kalau
berdebat.  Debat betul-betul.

Lebih cepat kalau nak tahu saya JUMPA YB Tuaran, sebab kampongnya kampomg saya juga.  Dah
puas, sebab saya tidak mahu dianggap menggunakan media eleteronik sebagai tempat melepaskan
rasa tidak kepuasan hati.  Nak lebih cepat lagi cari saya, datang ke QEH jumpa Pakar Bedah, kerana
nama saya dalam senarai pelanggan "TEMU JANJI".

Kalau tak puas hati juga, datang ke HOSPITASL BUKIT PADANG, nama saya dalam senarai.
pernah menjadi tetamu mereka.????????.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan