Khamis, 7 Mei 2015

Seumpama Satu Tajuk

Bagi kebanyakan menyangka, bahawa huruf BESAR
mempunyai maksud tertentu.  Bila aku tulis seperti "aku amat rindu pada NYA", sudah pasti NYA itu ALLAH.  Tidak kah boleh jika NYA itu
jatuh pada benda (maksud) lain yang juga aku rindui.  Dalam penulisan kita juga perlu berahsia, bagi
mengindahkan lagi gaya bahasa.  Itu pada diri saya. Lalu NYA disini hanya sekadar memberitahu
bahawa akan datang suatu musibah (jangan lalai).  DIA memang pasti, kerana DIA menerima
suatu kepastian.  Namun kebanyakan orang tidak mengendahkan..........NYA!!!!!!!.

Maaf, jika gaya penulisanku kebelakangan ini membuat anda keliru,  kerana diri ini sering menerima
suatu tekanan diluar jangkaan........begitulah jadinya dengan LENGKEBU.  Namun anda perlu ingat. \
diawal aku menulis, memang banyak sudah sumber rahsia yang sepatutnya anda perolehi.  Mungkin
anda hanya buat tahu tak tahu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan