Jumaat, 15 Mei 2015

JANGAN PANDANG sebelah mata.

Masih teringat tentang CERITA SEPARUH bermula hari Ahad dan esok sudah masuk hari ke 7. apa yang anda dapati dalam cerita itu.........hanya sesuatu yang tidak bisa dikesan oleh radar atau apa-apa juga alat yang ada masa kini. 

Demikian itulah sebuah Kisah mengenai angka MH370 dan MH17 kemana perginya segala kisah itu? Paling Malang sekali mengapa tiada sebuah RADAR pun mampu mengesan hilangnya angka MH370
Malang juga angka MH17 sehingga hari ini tiada sesiapa pun menerima hukuman sewajarnya, tidak setimpal dengan tragedi berlaku.

Sudah masuk 7 perkara berlaku yang tidak mampu dikesan tapi telahpun berlaku......dan kini mendatangkan masalah sejagat. AMERICA sebuah negara maju yang telah wujud lebih 800 tahun,,,,,,,,,,(satu angka samada mereka terima atau tidak......bukan halangan) agak terkejut dan mula merasa tidak punya sebarang IDEA lagi bagi mengatasi masalah sejagat ini.


Sebagaimana semua orang tahu AMERICA hanya lantang bersuara jika AMERICA ada kepetingan, jika tidak AMERICA jadi pengecut.......dengan meletakan kesalahan pada orang lain. atau membuat andaian seakan-akan mencari helah.  Isu sejagat masa kini telah menjadi ISU KRITIKAL hampir dua tahun dan kini mencapai tahap paling SERIUS.  MALAYSIA kena berhati-hati, termasuk OIC.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan