Khamis, 28 Mei 2015

SERIOUS

Aku ni sakit.......bukan kerana penyakit

ADAKAHMU JUA BEGITU>>>TIDAK


adakala fikiranku diluar kawalan........bukan merbahaya.......tidak sama sekali
aku bisa melihat.......sedang orang lain tak nampak.........bukan pelik tapi benar
aku berbicara dengan seseorang (wujud dihadapanku).....orang kata aku gila
semua ku tulis tanpa draft atau nota..........juga bahan rujukan........kadang-kala aku minta izin
untuk rujuk ejaan atau bahasa.........pun dia (SUARA itu) tak suka.........
Englishku tak sebaik yang anda sangka...........
ilmuku tak sebegitu yang ada duga.........
dekat denganku anda menjadi hairan.......
anda tak tahu aku pula tahu.......sedang aku sebenarnya lebih tidak tahu........
aku tulis blog nak tahu sejauh mana respon ku terima........
saat ini aku mohon sedaya-upayah..........sendirian tanpa gangguan untuk meluahkan perasaan
namun selepas ini aku telah bayangkan...........mengikut acuan (SUARA)
dalam tajuk Lepas Ramadan bukan Ramadan Lepas
bantulah aku.........rujuk namaku di HOSPITAL BUKIT PADANG atau QEH bahagian PAKAR
namaku sebenar itu lah yang anda tahu.........aku tidak guna nama samaran......cuma wajah dalam
gambar........itu pun atas izin (SUARA).
Apa yang harus ku buat esok pun bukan hakku.........masa diberi untuk ku hampir tamat
segala kesulitan anda selama ini adalah diluar kemahuan ku
namun aku bisa jadi berani dengan adaNya (SUARA)......itu untuk panduan anda
namun bukan memukul atau buat jahat.........
tapi semangat lawan berbicara mencari kebenaran........
SUARA bukan godaan.......tapi satu KUASA LUAR BIASA........terima kasih pada yang ingin
faham dan memahami.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan