Khamis, 7 Mei 2015

JUST SAY IT.......

When I write "DRAW" without sentences.........what it`s......?  My word only say.......day and night,
wright and wrong.......all of all no one fall.........only day and night always draw................falling.
Thank.......and thank.......shake hand.   STAR.........like a diamond on the sky. All of all.  WHAT ALL MEANS.......?

Written by the day 7 of May, 2015.  SORRY to continue with MALAY ....because the POWER of KNOWLEDGE concern in BAHASA ONLY.   Sebaik hari demi hari berjalan mengiringi WAKTU, maka saban HARI ada sahaja perkara berlaku.  Apa yang ANDA tahu tentang tajuk ini yang ALLAH turunkan sepintas lalu.........?  JUST SAY IT........bermaksud......BICARAkan sahaja tanpa melalui
berfikir (yakni tuliskan sahaja, jangan risau apa akan terjadi).  Makanya hari ini, Aku mula menyedari, bahawa ALLAH ada jalan untuk semua ITU.

DRAW......may cause a lot meaning.  Namun apa yang diMAKSUDkan oleh ALLAH adalah LUKISAN atau GAMBARAN mengenai Mentari dan Malam atau BENAR dengan SILAP atau apa sahaja yang mengHASILkan keBAIKan.  Jesteru itu, selepas tajuk ini diTULIS, ALLAH telah menurunkan pelbagai TANDA-TANDA mengikut AYAT=AYAT dalam AL-QURAN mengenai ANGKA 9 atau 6 atau 96,,,,,,,menceritakan peri HAL apa akan berlaku pada BULAN dan MATAHARI juga BINTANG-BINTANG diANGKASA pada SAAT ITU.

Lalu ALLAH juga menurunkan IHLAM mengenai SIRATUL RAHIM (Shake hand)......merupakan sebagai permata yang bisa menyinar kehidupan manusia seluruh DUNIA, jika mereka saling mahu memahami antara satu sama lain......UMPAMA BINTANG-BINTANG BERKELIPAN diANGKASA.  CANTIK. INDAH. MENAWAN.

JUST SAY IT........juga bermaksud tiada DRAF atau IDEA, bah kata orang disini....SEMBORONO.
Namun HAKIKATnya semua punya MAKSUD yang ALLAH akan beri pengertian atau HASILnya kemudian.  BETAPA ALLAH ITU MAHA BIJAKSANA.

Tapi berapa ramai manusia SAAT ITU mengambil tahu akan TAJUK INI.  Atau berfikir mengenai TAJUK INI...........JUST SAY IT.........sampai disini saja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan