Jumaat, 4 September 2015

Menyusun langkah

tahukah anda jika anda berjalan 100 meter maka langkah anda sebanyak 144 kali.......? hadirku dengan perintah sebagai langkah 1 (pertama) telah pun ku lihat terlalu banyak

                                Usah KAMI disalahkan andai KAMI terus BERSUARA menegak
                                                                          KEBENARAN.
                                                                   (gambar sekadar HIASAN)

peristiwa yang.............
menyayat hati
namun tiada pernah ada penyesalan
permasalahan
namun tiada pernah ada kesedaran
malapetaka
namun tiada siapa yang mahu peduli
bagaimana jika aku pergi sejauh 1kilometer..........
sudah tentu langkah ku mencapai 1440 kali..........
bagaimana aku mampu terus melihat......
setiapa peristiwa
setiap kejadian
adakah aku bisa berdiri lagi
atau aku terus berlari
namun semua itu adalah perjuangan
meski semua itu adalah pengorbanan
lalu aku akan pasti terus melangkah
selagi adanya PERINTAH>>>>>>>
lalu...............
ku terjemahkan langkahku menjadi bilangan ZIKIR

"KAMI simpan segala RAHSIA,  sedang yang mereka tahu itu hanya sebagai sindiran KAMI mengenai keKUSASAAN KAMI mengatur susun KHLAIFAH KAMI bertindak, bila SAATNYA telah TIBA, sedang mereka tidak tahu, KHALIFAH KAMI telah KAMI beritahu ?, langkah demi langkah, begitulah KAMI menyusun cara KHALIFAH KAMI berbicara mengikut IHLAM yang KAMI turunkan."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan