Khamis, 23 Oktober 2014

AL-MAHADI bertemu dajjal

Friday February 6......2009

Jika anda pernah membaca artikal ini....YANG DIKELUARKAN PADA TARIKH di atas dengan tajuk (as i can see).ianya ada hubungkait dengan pertemuan Mahadi dengan Dajjal yang cuba saya utarakan kepada pembaca blog saya ini.  Namun apa pun jangan lah anda memesongkan akidah anda (jika anda seorang muslim) kerana cerita ini hanya sebuah cerita misteri.  Namun hakikatnya benar atau tidak.....hanya ALLAH tempat ku berserah.  Dari ALLAH aku datang.....akhirnya kepada DIA juga aku akan kembali.

PERISTEWA ini bukan niat hamba menarik perhatian tuan-tuan hamba.  Cuma sebagai santapan rohani tuan-tuan hamba pembaca sekalian.  Hamba tidak maksudkan Mahadi yang bertemu dajjal itu sebagaimana di dalam kitab AL-QURAN....tetapi hamba sendiri ketemu dengan Nya (dajjal).  Hamba adalah Mahadi pada ketika pertemuan itu......kerana itu sehingga hari ini hamba seperti orang gila,

Hamba bukan gila....tapi hamba tergila-gila untuk benar-benar bertemu dengan dajjal itu di dunia yang nyata ini....biar hari ini hamba sudah cukup bersedia....malah hamba sentiasa menanti kehadirannya

Jika anda semua menanti kehadiran dan kebangkitan AL-MAHADI......hamba pula tertunggu-tunggu kehadiran dajjal laknat tulah.....Jika anda oarng beriman dan berilmu tak perlu tunggu AL-MAHADI siapa pun boleh jadi Mahadi jika dia ISLAM sejati.

Aku bersumpah dengan nama ALLAH bahawa aku sedia sebagai Mahadi bertemu dengan dajjal dan para pengikutnya sebagaimana SEBUAH MIMPI.....aku pastikan mimpi itu satu kenyataan.  sekali lagi aku ingatkan jangan cuab samakan saya dengan AL-MAHADI.  Aku adalah diri ku sedang AL-MAHADI utusan ALLAH.

PUTUS MARIFAT......maka putuslah urusan hamba.......selagi ada MARIFAT selagi itu hamba bernyawa.......salam sejethera untuk para pembaca semua.......mungkin ini adalah nukilan terakhir hamba.......namun seandainya hamba masih ada......INSHA-ALLAH.....wabilahitaufik walhidayah assalam mualaikum...............................


Tiada ulasan:

Catat Ulasan