Sabtu, 25 Oktober 2014

INGAT (LIAR)

LIAR...........ganas.....(penganas)
LIAR...........bohong...(propaganda)

Kalau dalam topik INGAT(air).......menceritakan pertebungan water dan udara.  Kali ini pula pertebungan penganas dan propaganda.  LIAR (timur) bermaksud ganas.......biar kita istilahkan sebagai penganas.  LIAR (barat) bermaksud bohong........biar kita istilahkan sebagai propaganda.

LIAR.......penganas.......Negara Barat sering melebalkan orang-orang sebelah timur sebagai penganas
.......kenapa terjadinya sedemikian kerana negara barat sering mengamalkan propaganda mereka untuk
mengelirukan kita.  Akhirnya kita jadi marah dan bertindak mempertahankan diri.  Namun mereka amat tidak senang kalau kita melawan agenda jahat mereka.  Akhirnya dilebal lah kita sebagai penganas.  Jesteru itu kita sering jadi mangsa mereka.  Sebenarnya mereka lah yang LIAR.......ganas dan bohong.  Kedua-duanya mereka lah yang pegang.
ISRAEL:  Dari dulu hingga kini masih terus menyerang Bumi Plastine dengan melebarkan PENEMPATAN HARAM YAHUDI dengan cara KEGANASAN....kenapa YAHUDI tidak dilebal sebagai PENGGANAS? Pada hal merekalah PENGGANAS NO SATU DUNIA...sejak diizinkan menduduki BUMI Plastine.  Siapa yang mengizinkan mereka selain hanya (UK & USA)!

LIAR.......propaganda.....Negara Timur sering menjadi mangsa propaganda barat.  Meraka tidak senang melihat kita bersatu.  Ada-ada saja agenda mereka untuk memecah-belah kita.  Dalam kontek ini mereka sering mendapat kemenangan........tak payah membuka lipatan sejarah kejahatan propaganda mereka..........siapa pun tahu........yang pasti mereka tidak pernah puas......mereka tidak akan berhenti.....selagi mana mereka benar-benar pasti.......mereka sudah selamat.

ADAKAH INI SATU KEBETULAN ATAU KEPASTIAN...........LIAR TETAP MENJADI SATU PERSOALAN SEPERTIMANA AIR.  Bahkan kalau kita melihat kepada kebangkitan dajjal..........
dajjal adalah sebenarnya penganas.  Tidak keterlaluan kalau saya melebalkan barat memegang kedua-dua perwatakan LIAR

Tiada ulasan:

Catat Ulasan