Ahad, 26 Oktober 2014

TANDA (1),,,,yang telah berlaku

KEKUATAN EMPAT ELEMENT sulit dibahaskan......gambar sekadar hanya HIASAN? Tiada kene mengena dengan jalan cerita......Khalifah.


Sebelum saya menceritakan tentang hal tajuk ini.......saya bagi peringatan untuk anda berfikir secara terbuka bukan mengambil pendekatan negatif dan mengelirukan diri sendiri dan orang lain....lebih-lebih lagi membuat atau menambah cerita agar kedengaran lebih menarik.  AL-MAKLUM sajalah orang-orang kita ini suka sangat dengar cerita kosong.......bukan cerita bohong.......kerana saya sendiri takut dengan cerita bohong apa lagi cakap bohong........mula-mula SUNAT........tapi kalau sudah terlalu banyak bohong akhirnya jadi MUNAFIK

...........itu yang tidak elok.  Saya tak nak jadi macam itu.  Sayangi lah diri sendiri.......kalau tak sayang.....harap siapa lagi...........maaf berhenti sebentar untuk sarapan pagi.  Perut pun dah kosong,,,,,,bila perut kosong fikiran pun kosong.  2710 my watch time 06,48.........starting hours .....wait 0757.

PERTAMA-TAMA:.........Saya memanjatkan doa kepada ALLAH.......jauhkan saya dari sifat munafik,,,,,,irihati,,,,,,fitnah......godaan........dan malapataka........untuk pembaca kalian aku panjatkan doa kepada ALLAH agar kita sesama kita dijauhkan sifat dengki-mendengki.......benci-membenci......
tamak-haloba.........riak dan sombong........AMIN YA ALLAH.....AMIN YA GHAPOOR.....AMIN
YA RAHMAN........AMIN YA RAHIM:

4 TANDA-TANDA DIBERIKAN PETUNJUKAN OLEH ALLAH KEPADA MASYHUR sebelum ALLAH mengizinkan beliau berbuat sesuatu,  Namun saya ulangi sekali lagi.......bahawa tanda-tanda itu tidak diizinkan oleh ALLAH diketahui umum,,,,,,,,,,hanya setelah tanda-tanda itu berlaku. Tidak semudah yang para pembaca fikir.......ketika coretan ini ditulis tterlalu banyak gangguan dari kuasa-kuasa ghaib yang tidak diketahuii.......jadi seandai berlaku salah eja atau kelambatan menulis,,,,,,,adalah disebab oleh faktor-faktor tersebut.

GANGGUAN ITU AMAT KUAT DAN HARUS DILAWAN DENGAN KEKUATAN IMAN BERSERTA DENGAN PERLINDUNGAN ALLAH SWT:

Mungkian apa yang berlaku di KOTA MAKKAH DAN MADINAH tidak dapat saya paparkan disini atas faktor-faktor keselamatan.......maafkan hamba........hamba memohon maaf 100 peratus.

Namun dalam negara.......mungkin ianya tiada masalah disebabkan.......umum telah pun mengetahuinya.  Di dalam negara ada empat tanda-tandanya........2 bencana.....2 kebaikan.....tanda-tanda ini ada hubungkaitnya dengan AIR.

2 YANG PERTAMA:   satu......bencana banjir........dua.......bencana angin ribut yang melanda bumi Malaysia.........kedua-duanya ada kaitan dengan AIR.

2 YANG KEDUA..........satu......MALACCA.....ejaan zaman dulu......ketika kebangkitan ISLAM dan KEBANGKITAN SEJARAH TANAH MELAYU........bersamaan HARI JUMAAT tangga 1010 empat angka yang sangat sinonim dengan Negeri Malacca.....kerana setiap tahun seluruh rakyat Malacca menyambut hari ulangtahun YDP Negeri mereka yang mengepalai kerajaan Malacca.

Namun pada tahun ini........ia berlaku pada bulan  ZULHIJJAH sewaktu bulan penuh dan bersamaam hari JUMAAT.   Untuk pengetahuan pambaca kesemua tanda-tanda (4 tanda-tanda yang diberi petunjuk oleh ALLAH kepada MASYHUR semuanya berlaku hanya pada bulan ZULHIJJAH DAN BERMULA DARI KOTA MAKKAH KE KOTA MADINAH....ianya tidak akan berlaku dibulan-bulan lain)

Yang dua,,,,,,,,,ada hubungkaitnya dengan KETUA KERAJAAN MALAYSIA (PM).....PAHANG
adalah NEGERI PM MALAYSIA,,,,,,,,dan pada hari JUMAAT bersamaan berakhirnya ZULHIJJAH
disambut pula oleh seluruh rakyat PAHANG harijadi SULTAN mereka.  PM pula mengakhiri
RAHMAN SEBAGAI PM OF MALAYSIA.   semantara SULTAN PAHANG menyambut harijadinya
tahun ini mengakhiri BULAN ZULHIJJAH.    ADAKAH INI SATU KEBETULAN ATAU SATU
KEPASTIAN.

Banjir.......berlaku di Malaysia Timur.......RIBUT.diudara bumi MALAYSIA....Kebaikan:
MALACCA.......negeri kebangkitan ISLAM DI TANAH MELAYU (MALAYSIA)........PAHANG
negeri PM MALAYSIA......tanda-tanda ini seakan-akan berkait rapat antara satu sama lain.......
berlaku 2014,,,,,,,,dan pada tahun hadapan AWAL MUHARAM jatuh pada tanggal 1410.....2015.

2014......1410 AWAL MUHARAM 1437H (2015).......2014 ditolak 1410.......akan menghasilkan angka 1000.........yang hanya ada 1.......yang lain kosong.  ADAKAH SATU KEBETULAN ATAU SATU KEPASTIAN.  Ini bermaksud sepanjang mulai tarikh 2410 hingga 1410 kita kena beringat.
2410 .....akhirnya bulan ZULHIJJAH 1435H...........1410 .....awal MUHARAM 1437H.

MAAF SAUDARA-SAUDARA KU.........didalam penulisan yang sudah diubahsuai itulah sebenarnya berlaku bukan MH370 dan MH17......sebab itu saya katakan semasa menulis blog ini banyak gangguan ghaib berlaku diluar kawalan..........selamat berjumpa dalam tajuk selanjutnya.

KENAPA DIA MASYHUR??????...........sebelum itu ada satu lagi yang saya mahu saudara-saudara renungkan.  Kalau 1436H tarikh 1310 akhir Bulan Zulhijjah.;;;;;dan esoknya 1410  Awal Muharam
1410 ditolak dengan 1310.....jawapan 0100.......yang hanya ada 1...yang lain kosong.  ADAKAH SATU KEBETULAN ATAU SATU KEPASTIAN.

































Tiada ulasan:

Catat Ulasan