Rabu, 22 Oktober 2014

INGAT (AIR)

Sebelum kita ketemu eposid akan datang hamba ingin ingatkan tuan-tuan hamba sekalian semua tajuk dan catatan hamba disini adalah luahan hati berdasarkan orang putih bilang (tomorrow start from today........no today it mean no tomorrow) .....ingatlah bahawa esok ada SEBUAH MIMPI........thank you very-very much......you are always welcome.

HARI INI........adalah rintisan peristiwa kelmarin.  Saya cuba cetuskan mengenai tambahan tajuk artikal ini iaitu.......AIR.

AIR (water)......penggunaanya di BUMI NUSANTARA agak keterlaluan.   Adakah kerana bumi nusantara ini memang secara kebetulan mempunyai sumber air yang melimpah-ruah.  Namun demikian menjelangnya kebangkitan Al-MAHADI.....dibayangi oleh kehadiran YAJUJ dan MAKJUJ,,,,,tahukah anda.......kemusnahan apa yang pertama dibuat oleh yajuj dan makjuj di bumi ini.....AIR......kerana air merupakan keperluan utama untuk semua jenis kehidupan.  Kenapa AIR melimpah-ruah di bumi nusantara.....adakah kerana bumi nusantara ini letaknya sebelah timur........dan secara kebetulan AL-MAHADI juga kebangkitanya dari sebelah timur.

Apabila AL-MAHADI bangkit........bumi ketandusan menjadi subur......dan secara kebetulan di bumi nusantara ini keseluruhan buminya subur dan pula melimpah=-ruah dengan AIR.  Keperluan kedua manusia (KEHIDUPAN) makanan.  Dan seratus-peratus makanan datangnya dari bumi.  Hanya bumi yang subur dapat menghasilkan sumber makanan yang banyak.  Semua keperluan makanan ini sudah pasti akan datang .......datangnya dari bumi nusantara.  Begitulah cerita mengenai AIR dan kebangkitan AL-MAHADI......di bumi nusantara.

Bagaimana pula AIR (udara)........adakah hubungkaitnya dengan kebangkitan DAJJAL.  Sudah tentu ada.....Dajjal akan mengunakan kuasanya menakluki dunia bersumberkan UDARA.  Disitu lah kekuatan Dajjal......dan pada hari ini.......siapakah yang menguasai AIR (bahasa barat).....baratlah......dan jangan lupa juga kebangkitan dajjal datangnya dari bumi barat.  ADAKAH PERKATAAN (AIR) ITU SATU KEBETULAN ATAU SATU KEPASTIAN.

Dulu......AIR (dieja AYER).......BAGAIMANA BOLEH JADI AIR.........ADAKAH IA SATU KEBETULAN atau SATU KEPASTIAN.  Dari satu perkataan yang dieja AIR....menggunakan dua pengertian yang berbeza kuasa........sedangkan kedua-duanya keperluan utama kehidupan.  Tanpa salah satu daripadanya tiada.......maka tiadalah kehidupan.

KINI......AIR(water) dikuasai sebelah timur.......tempat kebangkitanya AL-MAHADI.
KINI......AIR(udara) dikuasai sebelah barat........tempat kebangkitanya DAJJAL.

ADAKAH INI SATU KEBETULAN ATAU SATU KEPASTIAN..............the answer in your mind......whiile my mind under SPIRITUAL CONTROL.......SOON AND LATER I ALWAYS BE THE SAME......TO GET THE PEOPLE POWER.....TO SUPPORT THE PEOPLE VOICE......TO SAVE THE WORLD DESTROY.......BEFORE THE WORLD TRULY DESTROY.

HARI INI AWAL MUHARAM adalah bulan pertama dalam sistem kalendar Islam (hijiriah).  pada asanya, Muharam membawa maksud "diharamkan atau dipantang", iaitu ALLAH SWT  melarangkan melakukan peperangan atau pertumpahan darah.  Namun demikian larangan ini ditamatkan setelah pembukaan Makkah (al-baqarah: 91)

Sejak pemansuhan itu, umat Islam boleh melaksanakan tugas dan ibadat harian tanpa terikat lagi dengan larangan berkenaan. RASULLAH S.A.W. telah menamakan bulan Muharam sebagai bulan ALLAH (SHAHRULLAHI).  Sandaran yang dilakukan oleh baginda S.A.W. kepada ALLAH SWT lantaran kemuliaan dan kelebihan bulan ini kerana sesungguhnya ALLAH SWT tidak merujukan kepada NYA melainkan oleh golongan khawas (terkhas) dikalangan makhluk-makhlukNYA.

MAKA DENGAN ITU........hari ini merupakan hari kebangkitan pada seluruh umat Islam menuntut hak dan keadilan untuk menegakan KEBENARAN,

AIR (UDARA)......TELAH MENGAKIBATKAN MALAYSIA kehilangan dua pesawat iaitu MH370 dan MH17.......semantara di serata dunia AIR (water) telah mengakibatkan pelbagai bencana alam daripada AIR.  Disebalik semua kejadian ini merupakan satu gambaran yang jelas bahawa AIR (samada water atau udara) tetap akan senintasa menjadi musibah kepada manusia BILA-BILA MASA SAHAJA......... INGAT...INGAT..LAH,,,,,,,...

A................ALLAH                
I..................INSAN                
R.................RABBULALAMIN

ALLAH yang empunya air...kerana air maka adalah kehidupan.......selebihnyas.......pandai-pandai kamu lah. Insan ada kita (manusia)......manusia tanpa air pasti mati.....selebihnya....pandai-pandai kamu lah.  RABBULALAMIN......PENGURUS SELURUH ALAM........selebihnya pandai-pandai kamu lah

Saudara-saudara ku......dari pada air ini ada tiga perkataan di dalam kitab AL-QURAN yang boleh menyelamatkan kamu dari segala azab akhir zaman.............tolonglah berusaha mencarinya saudara-saudara ku........INSYAALLAH........ALLAH YANG PUNYA KUASA.......sedangkan kita tiada dayaupaya.

APA KHABAR?........SAYA KEMBALI DENGAN TAJUK BARU DALAM RENCANA INI:

ANGKA 57:..............BARU-BARU INI NEGARA KITA MALAYSIA MENYAMBUT HARI
                                KEMERDEKAAN KE 57 menyamai tahun 1957.  Adakah kebetulan atau satu kepastian......semantara PM kita YAB datu Najib TUN Abdul Razak mengakhiri parkataan RAHMAN
sebagai Perdana Menteri Malaysia......adakah secara kebetulan atau satu kepastian.  Bermakna jika rahman itu rahmat ALLAH SWT ke atas Malaysia.......apaklah Malaysia akan kehilangan rahmat itu selepas berakhirnya tempoh Najib memerintah Negara

MALAYSIA dipandang oleh negara barat sebagai contoh paling tepat ISLAM dan Negara Islam sebenarnya.   Bunyinya cantik sekali........apatak lagii seluruh negara Islam menerimanya dengan penuh sokongan.  Renungkan.......adakah Negara Malaysia tempat kebangkitan AL-MAHADI.

Sebagaimana saya katakan bahawa besar kemungkinan AL-MAHADI datang dari KEPULAUAN NUSANTARA.  Semantara itu Malaysia pula dalam gugusan kepulauan nusantara.  Malaysia pula satu-satunya Negara Islam yang hanya mengamalkan satu mazahab (shafiee).....MAKA TAK TIMBULLAH SEBARANG KEKACAUAN DAN KEKELIRUAN dikalangan seluruh rakyatnya.

Berbalik kepada angka 57 sangat senonim dengan Islam bila dipisahkan iaitu 5 dan 7...........5 ada hubungkaitnya dengan rukun ISLAM.  Semantara 7 ada banyak hubungkait dalam penciptaan ALLAH termasuk 7 hari seminggu.  Nampak sangat kedua-dua angka ini seakan-akan mengakhiri usia dunia..........cuma kita tidak tahu.........dalam masa yang sama MALAYSIA akan mencapai status NEGARA MAJU menjelang 2020 lebih kurang 5 tahun dari sekarang.  Pendek kata banyak para ULAMA menyatakan tempoh pemerintahan AL-MAHADI di dunia ini sekitar 5 hingga 7 tahun.

ADAKAH SEMUA INI SATU KEBETULAN ATAU KEPASTIAN.........ini bukan ramalan......jauh sekali tilikan.......saya tidak mahu dicap sebagai munafik atau sirik.......cuma ini satui persolan yang tidak menghendaki jawapan,,,,,,tapi penghayatan,

Penyambungan ini bukan sesuatu yang disengaja, namun atas perintah ALLAH bagi menyentuh kembali kepentingan AIR dalam kehidupan.  Sila rujuk artikel mengenainya pada Allah concern with three .........LIAR.......JAM........AIR........semuanya mempunyai dua maksud.
                       









































































Tiada ulasan:

Catat Ulasan