Selasa, 28 Oktober 2014

BAYANGAN HIDUP

blog ini public......nak berterus terang ada undang-undang (LAW).....tapi kalau anda nak tahu siapa
AL-MAHADI............DAJJAL.........jangan setakat baca saja.....tidak fikir baik-baik.....banyak sudah saya bagi pembayang........samaada pada jalan ceritanya atau sajak (peon).......jangan gila baca.....nanti jadi gila........jangan gila tulis........nanti jadi iblis.   Saya tak kisah siapa saya........saya
cuma buat kisah.

Nak tahu kenapa...........kisah saya kisah benar............kisah benar kisah saya........kalau anda ada
kisah........itu saya tak kisah.......cuma saya kisah anda........siapa kisah tak kisah......asal ada orang
kisah.......takut nanti semua tak kisah.......baru kita cari siapa yang kisah.....(INI PEON).....JANGAN BACA SIAP SUDAH........APA YANG SIAP.........APA DIBACA.........APA YANG SUDAH......
TAK JUMPA APA.........TAPI KATANYA SUDAH.

PELIK TAPI BENAR.........YANG BENAR PULA NAMPAK PELIK.........GELI-HATI........
MAKAN HATI..........GELI-GELI..........MASIH MAHU LAGI..........rehat....tenang......sabar.

Dimana ada cahaya.....disitu ada bayang-bayang.  Setiap oarng ada bayangan hidup,,,,cuma tak perasaan kot.  Cuba cari bayangan hidup anda.  Samada hidup anda penuh dengan bayang-bayang
atau anda terbayang-bayang.  Dalam bayangan ada makna........pada makna ada harap (pengharapan)
semua orang berharap berjaya dala hidup. Tapi apakah erti kejayaan dalam hidup

Sekarang ini anda berjaya....JADI PM (tapi bukan anda NAJIB TUN ABD. RAZAK)...Dimana kejayaan anda?........BERAPA BANYAK ADA BERJAYA?........sudah benarkah anda berjaya?
tunjukan kejayaan anda?,,,,,,hidup hari ini semua mahu bokti......tanpa bokti anda disabit dibawa sekysen
HASUTAN.........sebab itu jangan pandai cakap tak pandai buat.  TENGOK SABAH...KENA TENGOK JUGA KELANTAN.......TENGOK SELANGOR KENA TENGOK JUGA SARAWAK....
TENGOK SEMENANJUNG KENA TENGOK JUGA MALAYSIA TIMUR.

HABIS TENGOK.........jangan cakap sudah habis,,,,,,,,padahal belum siap..........INI LAH ERTI KEJAYAAN,,,,,,,jangan finish but not reach.........cakap orang putih pula.  DIMANA KAH ANDA
BERADA KETIKA INI...........anda saja yang tahu jawapanya..

Sepertimana saya tahu siapa diri saya.......takkan sama dengan orang lain.....kalau sama pun......hanya sekadar seiras........taklah sama betul (benar)........fikir-fikrlah

Kisah ini ada kisah orang hendak sangat jadi PM..........harap jangan salah erti (bukan juga ANUAR IBRAHIM)

DiTulis pada 28 OKTOBER, 2014.  Namun SEGALAnya berlaku hari ini.  Betapa hebatnya IHLAM dari ALLAH.  Kini AMERICA juga takut dengan BAYANGAN HIDUP bilamana PEMBUNUHAN sering berlaku diBUMI AMERICA diserata tempat tanpa AMARAN. FIKIRAN MANUSIA hari ini sering terganggu dengan serangan MENTAL hingga mencetuskan pelbagai GAYA HIDUP yang mengeruhkan SUASANA.  PROTES. TUNJUK PERASAAN. AMUK dan lain-lain berlaku dimana-mana.  Banyak RAHSIA terdapat dalam TAJUK ini, seandainya manusia benar-benar mahu tahu...
apakah IHLAM ALLAH turunkan dalam Tajuk ini memandang lebih jauh lagi keHADAPAN masa DEPAN DUNIA.
















Tiada ulasan:

Catat Ulasan