Rabu, 22 Oktober 2014

GELOMBANG HIDUP (2)

GAYA HIDUP;.......kebinasaan manusia hari ini banyak dipengaruhi oleh kehidupan kepelbagaian sehingga mereka lupa identiti bangsa mereka sendiri,  Semua ini berlaku hasil kecanggihan dunia MORDEN.   Siapakah MODERN itu?.....Bagaikan MULUT MUAL

Bila kita cerita tentang gelombang hidup segala-galanya bertiup dari BARAT hinggakan kehidupan TIMUR sudah hampir tenggalam.....lemas......(harap jangan mati).  Hamba sudah mual hendak saja mahu muntah.

Demikian juga dengan tabiat....segalanya terikut-ikut cara mereka (BARAT).   Pendek kata segala-galanya ke sana.  IDEOLOGI mereka menebal dikalangan kita.......untuk saudara-saudara hamba disana.....jangan cakap hamba takut apalagi jangan fikir hamba berani....hamba berada diantaranya namun hamba sedikit pun tidak mudah dicabut.

HAMBA tidak berniat menguris hati....hamba hanya berani mati (kerana ALLAH)...lantas dalam blog ini hamba saja melontar bicara berpandukan akal berniatkan JIHAD.....tapi bukan untuk berperang hanya untuk memerangi KEJAHILAN (salah laku) ATAU (terlebih laku) hingga tak bolek dijual pun mereka nak jual.  Sebenarnya bicara hamba ini untuk siapa..........untuk mereka agar mengerti....siapa mereka?.....mereka yang menunjuk kuasa.....bukan pula pihak berkuasa.

Gelombang hidup ada pada setiap kita.....samada kita mampu meredah arus atau hanyut dipukul gelombang,  Hamba hanya seorang perantau di bumi ALLAH namun hamba tak sanggup melihat bumi ini dianiaya.  Hamba hanya mampu berbicara namun hamba tidak takut dipukul gelombang.

Sebentar lagi gelombang kehidupan akan datang (DAJJAL) .  SAAT INI kita hanya mendapat tiupan dan bisikan dajjal......hamba takut melihat wajahnya.....namun hamba tidak takut dengannya.  Maaf andai bicara hamba membuat kalian marah tapi kalau dajjal naik marah hamba suka.  SELAMAT DATANG AL-MAHADI hamba dekat dengan mu.  Eposid akan datang AL-MAHADI bertemu DAJJAL.  Hamba ucapkan SELAMAT untuk semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan