Selasa, 10 Mei 2016

Ayat 101 hingga 110 adalah AKU diutuskan.......Surah Ali Imran

Malam ini Aku membawa kalian melihat dan belajar dengan NIAT IKHLAS mengapa tiba-tiba AKU membawa kalian menyentuh tentang AYAT ini..................????????!!!!!!!!!!!!!!!!

Ayat 104, Aku telah mempelajari dan mengamalnya sejak berada dalam FORM ONE (1971) melalui seorang USTAZ.......sambil berkata......."Ayat ini amat sesuai untuk kamu dan ayat ini adalah kamu" kata-kata USTAZ itu yang masih bermain di minda KU hingga ke hari ini.  Al-Fatihah untuk USTAZ itu.....(maaf Aku tidak diizinkan menyebut namanya).

Dengan ayat 104 ini Aku terpilih dalam USIA yang terlalu muda dilantik menjadi Pengerusi Pelajar-Pelajar Islam, menewaskan pelajar-pelajar yang lebih SENIOR.  Persatuan kami adalah Persatuan yang paling AKTIF dan mempunyai kewangan yang cukup baik.  Setakat itu sahaja ALLAH IZINkan ke atas KU berkata-kata.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan